Jamstva za potrošače
Molimo vas da pažljivo pročitate ovu politiku.
Svrha politike garancijskih zahtjeva FEYDOM-a je osigurati da svi zahtjevi podneseni za proizvode koji spadaju u jamstveni rok budu pravilno ocijenjeni i obrađeni. Ova politika je osmišljena da vodi sve poslovne partnere i krajnje kupce kroz ovaj proces.
FEYDOM se obvezuje brzo odgovoriti na sve moguće zahtjeve i rješavati sve poteškoće koje se mogu pojaviti tijekom proizvodnog procesa. Svi FEYDOM kauči imaju zakonski propisano jamstvo i proizvođačko jamstvo.
Naša jamstva su dizajnirana kako bi osigurala da proizvođač ispravi sve proizvodne nedostatke koji mogu biti uočeni tijekom jamstvenog roka vašeg kauča, kako bismo osigurali da dobijete proizvod kakav je prvotno opisan. Jamstva ne pokrivaju redovno trošenje, koje se može pojaviti zbog opće ili intenzivne upotrebe kauča.
Ako želite podnijeti zahtjev za servis unutar jamstva proizvođača, slijedite dolje navedene upute.
Opće informacije o jamstvu i iznimke
Za podnošenje zahtjeva za servis/popravljanje unutar ovog jamstva kupac se mora obratiti prodavaču kod kojeg je proizvod kupljen. Zahtjevu mora biti priložen dokument o kupnji (račun), na kojem su jasno navedeni naziv prodavača, datum kupnje i podaci o proizvodu. Unutar ovog jamstva moguće je dobiti servis ako kupljeni proizvod ima grešku koja se može pripisati proizvođaču. Proizvođač ne nudi nikakva druga jamstva osim onih navedenih u ovom dokumentu, a vaša zakonska prava prema relevantnim obveznim pravnim propisima nisu pogođena te ih možete neometano ostvariti.
FEYDOM kauči dolaze s vrlo preciznim uputama za korištenje, održavanje i čišćenje. Prilikom čišćenja, sastavljanja ili održavanja kauča morate pročitati i slijediti te upute kako biste izbjegli poništenje jamstva, budući da jamstvo ne pokriva štetu nastalu zbog nepravilne njege ili korištenja. Korištenje bilo kakvih proizvoda za njegu ili čišćenje koji nisu izričito odobreni od strane FEYDOM-a poništava naše jamstvo i prenosi odgovornost za njegu i troškove popravka na dobavljača sredstava za čišćenje.
Jamstvo proizvođača podliježe sljedećim uvjetima:
Komercijalna uporaba sjedećih garnitura ili uporaba sjedećih garnitura od strane trećih osoba uključuje (ali nije ograničena na):
Za jamstvo proizvođača vrijede sljedeće iznimke:
Proizvodi koji su nepravilno korišteni ili zloupotrijebljeni te izloženi neuobičajenim uvjetima koji bi mogli oštetiti kauč od strane korisnika nisu pokriveni jamstvom proizvođača, kao ni greške ili kvarovi koji su posljedica nemara, nepravilne uporabe, više sile ili slučajnih šteta korisnika. To uključuje, ali nije ograničeno na slučajeve kada:
Ovo uključuje (ali nije ograničeno na):
FEYDOM zadržava pravo odbiti odgovornost za bilo koji isporučeni artikl koji je oštećen izvan proizvodnog procesa, primjerice tijekom prijevoza ili korištenja od strane kupca. Procjena zahtjeva koji nisu pokriveni tvorničkim jamstvom odgovornost je prodavača kod kojeg je proizvod kupljen. Ako prodavač na zahtjev kupca pošalje prodane proizvode na drugu lokaciju, koja nije prvotno dogovoreno mjesto preuzimanja ili isporuke, rizik prelazi na kupca čim prodavač preda proizvode špediteru, prijevozniku ili drugoj osobi ili tijelu zaduženom za isporuku. U slučaju osobnog preuzimanja, kupac je dužan pregledati proizvod zbog očitih oštećenja i odgovara za eventualnu štetu koja nastane prilikom rukovanja i transporta proizvoda u vlastitoj režiji.
Normalno trošenje:
Imajte na umu da se sljedeće smatra normalnim i može se pojaviti kao rezultat uobičajene i prirodne uporabe, stoga ove promjene nisu pokrivene našim jamstvom:
Jamstvo za proizvode
Jamstvo proizvođača za proizvode FEYDOM vrijedi od dana isporuke proizvoda. FEYDOM neće prihvatiti povrat štete nastale tijekom transporta i skrivene štete koje nisu prijavljene na licu mjesta i kod prijevoznika, te zabilježene i potpisane na službenom dokumentu za isporuku odmah prilikom istovara (kao što je dostavnica, CMR itd.) ili u roku od 8 dana od primitka robe, za nedostajuće dijelove i oštećenja koja nisu bila vidljiva tijekom istovara proizvoda. Ako govorimo o isporuci proizvoda koja uključuje unos u stan i montažu proizvoda, potrebno je odmah prijaviti nedostajuće dijelove i očita oštećenja na licu mjesta prilikom isporuke i montaže ovlaštenoj osobi koja vrši tu uslugu, te ih odmah evidentirati na računu i dostavnici koji služe kao dokaz i potrebni su za dokazivanje oštećenja u postupku i na proizvodu. Svi dijelovi su pregledani prije pakiranja i slanja.
Sve reklamacije moraju biti popraćene fotografskim ili video dokazima koji podupiru reklamaciju kupca. U vizualnim materijalima svi proizvodi, njihove odgovarajuće ambalažne kutije i oštećenja moraju biti jasno vidljivi i imati odgovarajući detaljan pisani opis.
Prodavatelj je odgovoran za točno identificiranje elementa koji je predmet reklamacije od strane kupca prilikom prihvaćanja reklamacije, stoga je kupac dužan prodavatelju osigurati točne informacije i pristup informacijama. Ako prodavatelj pogrešno identificira artikl koji je poslan kupcu zbog obmanjujućih i pogrešno dostavljenih informacija kupca i/ili ako kupac nije omogućio prodavatelju da točno identificira element/proizvod, te kupac ponovno podnese reklamaciju, dužan je nadoknaditi sve troškove te reklamacije.
Jamstvo na proizvodne greške na unutarnjoj i drvenoj konstrukciji
Drveni okviri FEYDOM zaštićeni su od tvorničkih grešaka u izradi za razdoblje od 2 godine. Ovo vrijedi pod uvjetom da greška nije posljedica neuobičajene uporabe, nepravilne uporabe ili namjernog oštećenja i odnosi se samo na unutarnju drvenu strukturu, opruge, pjenu, šavove (ne na navlake ili tkaninu), jastuke (ali samo na izradu, ne na navlake, punjenje ili samu tkaninu) i tapeciranje.
Za sve naše proizvode vrijedi standardno 2-godišnje jamstvo koje dobivate kupnjom proizvoda. Našim cijenjenim kupcima nudimo posebnu priliku za produljenje jamstva na unutarnju strukturu i drvenu konstrukciju. Ako kupac nakon dostave ispuni uvjet da ostavi recenziju o proizvodu i/ili usluzi te priloži sliku proizvoda (u skladu sa zahtjevima i uvjetima objavljenima na ovoj poveznici: politika objave recenzija), jamstvo se produljuje za dodatne 3 godine. Ovo produljeno jamstvo vrijedi isključivo za unutarnju strukturu sjedeće garniture (tj. unutarnju drvenu strukturu, opruge, pjenu, šavove – ne za navlake ili tkaninu), što pruža dodatnu sigurnost i zadovoljstvo pri korištenju naših proizvoda. Kada je ovaj uvjet ispunjen, kupcu se pismeno potvrđuje od strane poduzeća FEYDOM Living d.o.o., a kupac prima dodatno pismeno potvrđeno jamstvo poštom ili osobno. Produljeno 3-godišnje jamstvo je važeće i može se ostvariti isključivo uz predočenje pismenog i potvrđenog certifikata izdanog od strane poduzeća FEYDOM, zajedno s računom kao dokazom o kupnji.
Odstranljive/smanjive navlake i jamstvo za tkanine
Navlake, tkanine, punjenja za jastuke i vreće za sjedenje zaštićeni su od proizvodnih grešaka i grešaka u materijalu za razdoblje od 2 godine, pod uvjetom da greška nije posljedica uobičajenog trošenja ili prirodnih karakteristika korištenog materijala.
Jamstvo za sve ostale dijelove
Za sve ostale dijelove vašeg kauča vrijedi naše 2-godišnje jamstvo. Jamstvo pokriva samo proizvodne greške i ne pokriva uobičajeno trošenje, prirodna svojstva predmeta ili predmeta koji su zloupotrijebljeni ili nepravilno korišteni.
Obuhvaćeni dijelovi uključuju:
Jamstvo na zatvarače
Prilikom korištenja bilo kojeg mehanizma za spajanje ili zatvaranje potrebna je pažnja. Ne preporučujemo redovito uklanjanje spojnica. Svi zatvarači su namijenjeni samo za presvlake i ne preporučuje se njihovo uklanjanje. Ako ih želite ukloniti, potrebno je biti vrlo oprezan jer se zatvarači lako mogu oštetiti ako se ne rukuje pravilno. Zatvarači iz tog razloga nisu obuhvaćeni jamstvom.
Preporučujemo da pročitate naše detaljne upute za održavanje i montažu kako biste najbolje iskoristili svoj kauč.
Proizvođači tkanina za tapeciranje ne jamče i ne preuzimaju odgovornost za postojanost boje tkanine, otpornost na habanje ili razlike u serijama boja. FEYDOM stoga ne daje nikakva jamstva, izričita ili implicitna, za svoje tkanine. Ne pokrivamo uporabu tretmana otpornih na prljavštinu i vanjske utjecaje. Neke značajke čine tkaninu jedinstvenom, poput varijacija u boji, prirodnih tkanina i prugastih dizajna. Ove značajke se ne smatraju greškama na tkanini.
Postupci zahtjeva:
FEYDOM zadržava sljedeća prava:
U slučajevima kada je potreban popravak, zamjena ili povrat novca, FEYDOM će odrediti odgovarajući doprinos podnositelja zahtjeva, ovisno o tome koliko dugo je podnositelj imao proizvod i kako je proizvod korišten tijekom životnog vijeka.
Kada FEYDOM prema vlastitoj procjeni, u skladu s jamstvenom politikom proizvođača i jamstvom za tkanine, utvrdi da je odgovarajuće pravno sredstvo popravak robe ili zamjena proizvoda, s ili bez zahtjeva za povrat, ako popravak nije izvediv (npr. preskup), nastojat će to učiniti u razumnom vremenskom okviru.
Preporučujemo kupcu da pri dolasku proizvoda pregleda i fotografira sve elemente proizvoda te ih usporedi s kupovnom dokumentacijom kako bi se uvjerio da nema nedostajućih ili oštećenih elemenata.
Ako kupac uoči grešku koja nije nastala tijekom uobičajene upotrebe, može podnijeti pisani zahtjev kod trgovca kod kojeg je proizvod kupljen. Nakon što je zahtjev podnesen, svaki će zahtjev ocijeniti služba za reklamacije FEYDOM-a.
Za provjeru valjanosti jamstva, svaki kupac mora sačuvati kupovnu dokumentaciju (račun) za proizvod koji je kupio. Ovaj dokument jasno navodi ime prodavača, datum kupnje i pojedinosti o proizvodu.
Sve reklamacije moraju biti popraćene fotografijama ili video dokazima koji podupiru zahtjev kupca. Na vizualnim materijalima svi proizvodi, njihovi pripadajući paketi i oštećenja moraju biti jasno vidljivi i popraćeni detaljnim pisanim opisom.
Nakon što je zahtjev odobren i obrađen, zahtjev se zatvara i daljnje rješenje neće biti osigurano. Ako kupac ne odgovori na ponudu unutar 30 kalendarskih dana od datuma ponude, zahtjev će biti zatvoren i ponuda više neće biti važeća.
Zahtjev može biti zatvoren iz bilo kojeg od sljedećih razloga:
FEYDOM može odbiti zahtjev iz bilo kojeg od sljedećih razloga:
Kod prodaje proizvoda FEYDOM poslovnim kupcima, jamstveni rok temelji se na općim uvjetima prodavatelja i iznosi 2 godine. Tvrtke moraju pregledati robu izravno u trenutku ‘prijenosa rizika’ (prijem robe – pri isporuci) kako bi odmah i bez odlaganja potvrdile oštećenja. Skrivena oštećenja moraju biti prijavljena odmah nakon otkrića. Ako su oštećenja otkrivena nakon primitka robe, poslovni kupac mora dokazati da je oštećenje postojalo u trenutku ‘prijenosa rizika’.
POGODNOSTI KOJE OSIGURAVA JAMSTVO PROIZVOĐAČA DODATNE SU UZ VAŠA ZAKONSKA PRAVA U SKLADU S PROPISIMA O ZAŠTITI POTROŠAČA KOJI VRIJEDE U ZEMLJI KUPNJE – ZAKONSKA PRAVA NI NA KOJI NAČIN NISU OGRANIČENA. POSEBNA PRAVA POTROŠAČA KOJA ŠTITI OVO JAMSTVO MOGU VARIRATI OD ZEMLJE DO ZEMLJE.