Skip to main content

Opći uvjeti internetske trgovine FEYDOM.HR

Opći uvjeti

Trgovac
Trgovac je društvo MEBLO TRADE d.o.o. (dalje u tekstu: Meblo Trade) sa sjedištem u 10020 Zagreb, Remetinečka cesta 137, OIB: 61918537027.

Kupac
Kupac je svaka pravna osoba ili fizička, punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća uvjete poslovanja Meblo Tradea/Feydom.hr, a što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem Feydom.hr web shopa.

Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda ne moraju nužno odgovarati stvarnim slikama proizvodima. U opisu proizvoda navedeno je na što se konkretno cijena odnosi. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Jamstvo
Jamstvo na sve proizvode Feydom.hr webshopa iznosi 2 godine. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuje uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Ukoliko kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, kako bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, kupac ima rok od 2 mjeseca od trenutka u kojem je ustanovio kvar da o kvaru obavijesti Feydom.hr.

Ako je kupac na vrijeme izvijestio Feydom.hr o nedostatku, može po svom izboru tražiti popravak stvari i zamjenu, a ukoliko to nije moguće, ili nije omogućeno u razumnom roku, može zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca.

Cijene
Istaknute cijene su u kunama s uračunatim akcijskim popustom te PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK). U slučaju promjene iznosa popusta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su bile aktualne u trenutku izrade predračuna. Opcija predračuna je 3 dana. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem web shopa.

Feydom.hr zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj narudžbi u slučaju da je do iste došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu. Ukoliko se dogodi takva situacija, kontaktirat će Vas naš web predstavnik.

Registracija
Upisivanjem podataka prilikom registracije na Feydom.hr pristajete na korištenje navedenih podataka za obavještavanje kupaca o promjenama i novostima u poslovanju Feydom.hr webshopa.

Voditelj obrade osobnih podataka
Meblo Trade/Feydom.hr je voditelj obrade osobnih podataka u skladu sa zakonom i propisima o zaštiti osobnih podataka. Meblo Trade/Feydom.hr kao voditelj obrade osobnih podataka određuje svrhu i sredstva obrade osobnih podataka i odgovoran je za čuvanje i korištenje osobnih podataka.

Zaštita podataka
Pristupanjem ili registracijom na web stranicu www.feydom.hr, posjetitelj/kupac daje suglasnost da Feydom.hr obrađuje osobne podatke posjetitelja/kupca navedene u registracijskom obrascu, podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge te druge podatke. Predmetni podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora te u svrhu upoznavanja Feydom.hr s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe te u svrhe promidžbe usluga i proizvoda Feydom.hr. Feydom.hr se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih posjetitelja/kupaca te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka odnosno drugim relevantnim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Feydom.hr ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to dopušta poseban zakon ili ako je to potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi radnici Feydom.hr, kao i poslovni partneri, odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. U slučaju da posjetitelj/kupac ne želi da Feydom.hr više na bilo koji način obrađuje podatke istoga te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to javiti Feydom.hr putem e-mail poruke na e-mail adresu info@feydom.hr.

Kolačići
Na web-stranicama www.feydom.hr koriste se tzv. kolačići (cookies) – tekstualne datoteke koje na računalo korisnika/posjetitelja smješta web poslužitelj kojim se posjetitelj koristi. Datoteke nastaju kada preglednik na uređaju korisnika učita web stranice koje je posjetio, koje potom šalju podatke pregledniku koji zatim izrađuje tekstualnu datoteku (kolačić). Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj web stranica (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega te se tako korisnicima pruža više online mogućnosti i bolji korisnički doživljaj.

Bitno je naglasiti da www.feydom.hr internet stranica ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika ili dobiti pristup informacijama koje korisnik ranije nije dao. Web stranice www.feydom.hr ne sadržavaju kolačiće koji omogućuju pokretanje programa ili postavljanje virusa na računalo posjetitelja/kupca.

Više o kolačićima možete pročitati u našim Pravilima o korištenju kolačića.

Uvjeti plaćanja
Plaćanje na Feydom.hr može se obaviti na sljedeće načine:

  1. Nalogom za plaćanje/predračunski:e-bankarstvom izravno iz Vašeg doma, kao i virmanom ili općom uplatnicom na temelju dobivenog predračuna, čija je opcija 3 dana.
    Podaci za plaćanje nalogom:
    Meblo Trade d.o.o.,  Remetinečka 137, 10 000 Zagreb
    Svrha: plaćanje po predračunu
    IBAN: HR9323600001101217095 kod Zagrebačke banke d.d.
    Poziv na broj: broj predračuna
    Iznos: “iznos predračuna”
 Kreditom ili debitnom karticom:
  • AmericanExpress/PBZ VISA Premium:
    • jednokratno
    • obročno 2-12 rata (limit za obročno plaćanje – za iznose iznad 1.000,00 kn)
  • Diners:
    • jednokratno
    • obročno 2-24 rata (bez limita)
  • MasterCard:
    • jednokratno
    • obročno 2-24 rata, ali samo za slijedeće kartice od Zagrebačke banke: MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go! i MasterCard platinum karticama (limit za obročno plaćanje – za iznose iznad 100,00 kn)
  • VISA:
    • jednokratno
    • obročno 2-12 rata, Zagrebačka banka: VISA Business i VISA Avenue Mall karticama (limit za obročno plaćanje – za iznose iznad 100,00 kn)
    • obročno 2-12 rataVISA Inspire kartice PBZ (limit za obročno plaćanje – za iznose iznad 500,00 kn)
    • obročno 2-12 rataVISA Premium PBZ (limit za obročno plaćanje – za iznose iznad 1.000,00 kn)
  • Maestro:
    • jednokratno
    • obročno 2-12 rata, ali samo za Maestro od Privredne Banke Zagreb i Erste Grupacije: Istarska kreditna banka Umag, Slatinska banka, KentBank, Kreditna banka Zagreb, SberBank, Jadranska banka Šibenik (limit za obročno plaćanje – Maestro PBZ za iznose iznad 500,00 kn; Maestro Erste za iznose iznad 200,00 kn)
  1. Kreditnom ili debitnom karticom:

Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice, a mogu ih naručiti registrirani, kao i neregistrirani korisnici. U slučaju da Feydom.hr nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato jer naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti, pisanim će putem obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, kupcu ćemo vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, imamo pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Dostava i isporuka
Paketnu dostavu Feydom.hr obavlja u suradnji s najkvalitetnijim dostavnim službama koje vrše dostavu po načelu “od vrata do vrata”. Dostava je besplatna za cijelu kopnenu RH (osim otoka) za sve proizvode s Feydom.hr stranice Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, izuzev manjih otoka.

Okvirni rok isporuke je od 30 do 45 radnih dana za artikle s Feydom.hr webshopa. Dostava na otoke obavlja se u pravilu jednom tjedno. Rok počinje od trenutka kad Feydom.hr zaprimi uplatu na IBAN ili kada je odobrena autorizacija kreditnih kartica.

Paketna dostava se obavlja od 8 sati do 16 sati radnim danom (osim u iznimnim slučajevima prema prethodnoj najavi). U slučaju povećanog volumena narudžbe, rok isporuke može se produžiti do najviše 60 radnih dana.

U slučaju više sile i bilo kojih drugih nepredviđenih okolnosti, Feydom.hr ima pravo da se u cijelosti ili djelomično povuče iz uvjeta utvrđenih u natječaju ili predračunu ili produži rok isporuke za vrijeme trajanja ovih okolnosti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te ju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Feydom.hr kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Sigurnost plaćanja
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za online autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičnih kuća te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata putem kreditnih kartica obavlja se putem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu putem kartica u stvarnom vremenu. Na taj način omogućena je 100% sigurna kupovina kreditnim karticama u Feydom.hr web shopu.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– ako je isporučena roba koja nije naručena;
– ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Prigovor na predmet

Prigovori na predmet mogu prijaviti se podnošenjem računa i popunjenog jamstvenog lista.

Ako vaš proizvod ima kvar ili pogrešku koja nije rezultat vašeg postupka, možete nam poslati zahtjev. Zahtjev pošaljite na e-adresu info@feydom.hr

U e-pošti nam što jasnije objasnite razlog podnošenja žalbe kako bismo vašu žalbu što lakše riješili. Uz to zapišite svoje podatke (ime i prezime i adresu) i kontakt broj, gdje ćemo vas moći informirati o napretku rješavanja žalbe.

Naložit ćemo preuzimanje paketa za oglašeni proizvod. Paketu priložite ispunjenu jamstvenu karticu, kopiju računa i svoje podatke i opis kvara proizvoda. Pakirajte proizvod u odgovarajuću zaštitnu ambalažu tako da nam stigne neoštećen.

Kad proizvod sa svom pratećom dokumentacijom stigne na adresu tvrtke, pregledat će ga odjel za prigovore. Ovisno o sadržaju opisane pogreške i nalazima pregleda žalbe, kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku i obavijestiti vas o daljnjem postupku. Služba za reklamacije može vam ponuditi popravak proizvoda, zamjenu proizvoda ili povrat kupnine, uključujući troškove isporuke nastale u trenutku narudžbe.

Raskid  ugovora
Kupac može raskinuti ugovor za robu kupljenu preko Feydom.hr webshopa ne navodeći za to razlog u roku od 14 dana. Rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti Feydom.hr o raskidu ugovora pisanim putem ili putem nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor na info@meblo.hr ili na adresu Remetinečka 137, Zagreb. Ugovor se smatra raskinutim kada Feydom.hr primi pisanu obavijest. U slučaju raskida ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Feydom.hr u roku od 14 dana od dana raskida ugovora. Proizvod koji kupac vraća mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu pripada potrošaču sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, i to kako slijedi:

  • Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od 14 dana.
  • U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok od 14 dana počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 98. Zakona o zaštiti potrošača.
  • U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok od 14 dana počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.

Feydom.hr se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) najkasnije u roku od 14 dana po primitku pisane obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na raskid ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 72. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu.
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.
  • o prodaji audio ili videozapisa te računalnih programa koje je potrošač raspakirao.
  • o prodaji knjiga.

Povratak predmeta za pravne osobe

Kupovine koje vrši tvrtka tretiraju se u skladu s pravilima ili općim uvjetima za pravne osobe. Tvrtke, samostalni poduzetnici i druge pravne osobe mogu vratiti predmete u skladu s jamstvenim uvjetima. Pravne osobe NE MOGU ostvariti pravo na odustajanje od ugovora u roku od 14 dana ili povrat kupnine.

Sva dodatna pitanja u vezi s vraćanjem predmeta od strane pravnih osoba treba uputiti na e-adresu info@feydom.hr.

TALE ODSEK PROSIM POPOLNOMA ZAMENJATI:

Odgovornost za materijalne nedostatke
Odgovornost za materijalne nedostatke na proizvodu propisana je člancima 400. do 429. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18) kao i Zakonom o zaštiti potrošača. Minimalni rok zakonskog jamstva iznosi 2 godine. Feydom.hr odgovara za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (članci 400. – 422.) i to kako slijedi.

Feydom.hr odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Feydom.hr ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Kupac je obvezan obavijestiti Feydom.hr o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Feydom.hr u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Feydom.hr ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Kod proizvoda koji su pod jamstvom, vrijede uvjeti iz jamstva. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio Feydom.hr o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti Feydom.hr, osim ako je prijevarom počinjenom od strane Feydom.hr kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka kupac može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene,
4. raskid ugovora.

U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Feydom.hr ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, Feydom.hr će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Općim uvjetima, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

Rješavanje sporova
Eventualne sporove Feydom.hr/Meblo Trade i kupac, odnosno potrošač, nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom je nadležan stvarno nadležni sud u Zagrebu. Od 15. veljače 2016. postoji mogućnost rješavanja sporova vezanih uz online kupnju i putem internetske platforme koja je svim građanima Europske unije dostupna na sljedećoj poveznici

Call Now Button