Opći uvjeti internetske trgovine FEYDOM.HR

Opći uvjeti internetske trgovine FEYDOM.HR

Opći uvjeti korištenja web stranice FEYDOM.hr odnose se na uvjete korištenja sadržaja na web mjestu. Predstavljaju pravno valjani i obvezujući ugovor između tvrtke FEIDOM AA zastopanje in prodaja d.o.o., Tavčarjeva 1, 1000 Ljubljana i bilo koje osobe koja posjeti web stranicu i / ili na bilo koji način koristi web stranicu.
FEIDOM AA d.o.o. zadržava pravo promjene i / ili brisanja bilo kojeg dijela web stranice bez prethodne najave.

Prodaja i dostava robe moguća je na teritoriju Republike Hrvatske, a nadoplata za dostavu – cijena dostave izračunava se prema mjestu isporuke u košarici.

Zaštita potrošača

Internetska trgovina FEYDOM.HR posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Zaštita osobnih podataka i kolačića

Pravila o privatnosti i internetski kolačići također su sastavni dio ovih općih uvjeta.
Dokument je dostupan na poveznici POLITIKA PRIVATNOSTI

Cijene i najnoviji podaci

Sve cijene proizvoda u internetskoj trgovini uključuju PDV. Cijene su izražene u kunama (KN). Cijene na web mjestu trgovine FEYDOM.HR vrijede u trenutku slanja narudžbe i vrijede do dana objavljivanja novog cjenika. Cijene vrijede samo za kupnju putem internetske trgovine FEYDOM.HR. Cijena ne uključuje dostavu – dostava se naplaćuje i podrazumijeva se isporuka na ulazna vrata zgrade, bez ulaska u zgradu i bez montaže.

Obveznici PDV-a također su obvezni navesti svoj porezni broj u trenutku kupnje.

Pružatelj – internetska trgovina FEYDOM.HR pokušava se pobrinuti za ažurnost i ispravnost podataka pruženih na mreži. Ipak, karakteristike predmeta, vrijeme isporuke i cijena se mijenjaju, tako da postoji minimalna mogućnost da davatelj usluga ne može ispraviti podatke na web stranicama istodobno s promjenom. U takvom slučaju kupac se obavještava o promjenama i dopušta otkazivanje ili zamjenu naručenog predmeta.

Davatelj se ne obvezuje na točnost i cjelovitost podataka na stranicama internetske trgovine, kao ni na točnost i cjelovitost tekstualnog, video, slikovnog ili audio materijala. Fotografija i stvarni izgled predmeta mogu se razlikovati.

Narudžbe putem internetske trgovine FEYDOM.HR

Naručivanje se vrši putem Interneta 24 sata dnevno, svakog dana u godini. Potrošač odabire i naručuje proizvode koji su mu dostupni u internetskoj trgovini, razvrstane u kategorije. Narudžbe prihvaćamo kupnjom u internetskoj trgovini FEYDOM.HR. Kupac proizvode dodaje u košaricu klikom na gumb “dodaj u košaricu”. U košarici se otvara prozor, u koji unosite sve potrebne podatke za izvršenje narudžbe (podatke o kupcu, način dostave, adresu za plaćanje i dostavu, ako se razlikuju od adrese kupca). Kupac konačno potvrđuje narudžbu klikom na gumb za odabir plaćanja.

Plaćanje

Kupac koji odluči platiti putem Paypala preusmjerava se na Paypal.com, gdje vrši transakciju.

Kupac automatski generira predračun za kupca koji odluči platiti putem bankovnog prijenosa i šalje ga na svoju e-adresu.

Kupca koji odluči platiti putem obročnog plaćanja Leanpay, sustav preusmjerava na Leanpay stranicu, gdje obavlja transakciju.

Kupcu koji se odluči za plaćanje Diners karticom na raspolaganju je otplata od 2 do 36 rata bez kamata i bez plaćanja dodatnih troškova.

Nakon predaje narudžbe, kupac e-poštom dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. Tamo su navedeni proizvodi i količine koje je kupac odabrao.

Za komplete koji su kupcu-pretplatniku dostupni nakon predane ponude, pripremljene prema željama kupca u aplikaciji FEYDOM, potrebna je uplata od 100% od vrijednosti proizvoda. Kupac narudžbu potvrđuje uplatom od 100% koja se prenosi na bankovni račun tvrtke, bilo putem Paypala ili putem bankovne kartice. Narudžba se potvrđuje na dan primitka prijenosa. O predviđenom vremenu isporuke obavještavamo vas e-poštom najmanje 14 dana prije zakazane isporuke.

Narudžba s obvezom plaćanja

Davanjem narudžbe kupac pristaje na sve uvjete kupnje i obvezuje se platiti.

Narudžba s obvezom plaćanja

Davanjem narudžbe kupac pristaje na sve uvjete kupnje i obvezuje se platiti.

Dostava

Sve narudžbe u internetskoj trgovini FEYDOM.HR dostavljaju se na dogovorene lokacije.

FEYDOM.HR organizira dostavu kupcu uz nadoplatu, cijena uključuje utovar, prijevoz i istovar na adresi kupca – na ulazna vrata adrese / zgrade.

Ako dostava robe na adresu koju je kupac naveo u svojoj narudžbi nije moguća zbog činjenice da roba koja je predmet isporuke ne može biti isporučena jer osoba koja dostavlja robu utvrdi da kupac nije na toj adresi, unatoč činjenici da je kupcu saopćeno predviđeno vrijeme isporuke, kupac kasni i snosi troškove neuspjelog pokušaja isporuke, a osoba koja dostavlja robu može obavijestiti kupca da će naručenu robu preuzeti na lokaciji isporučuje, navodi u svojoj poruci, a prodavatelj može kupcu naplatiti uobičajeni trošak plaćene pohrane i isto tako trošak ponovne isporuke.ć

Roba se smatra isporučenom kad kupac pismeno potvrdi primitak robe predstavniku prodavatelja, bez obzira na način isporuke (tj. Uključujući predstavnike dobavljača).

Ako je kupac potrošač, rizik od slučajnog oštećenja ili uništenja robe prelazi na kupca u trenutku kada mu je roba stavljena na raspolaganje u skladu s ovim općim uvjetima ili kada kupac kasni u skladu s ovim općim uvjetima. Uvjeti. U svim ostalim slučajevima rizik od slučajnog oštećenja ili uništenja robe prelazi na kupca u trenutku isporuke robe od strane prodavatelja dostavljaču.

U slučaju uočenih problema s ispunjenjem kupčeve obveze plaćanja, prodavatelj može odgoditi ili otkazati pošiljku robe ili čak isporuku robe kupcu nakon otpreme po vlastitom nahođenju sve dok kupčeva obveza plaćanja ne bude u potpunosti ispunjena.

Plaćanja

Internetska trgovina FEYDOM.HR omogućuje sljedeće vrste plaćanja.

  • Prijenos na bankovni račun – plaćanje predračunom
  • Paypal
  • Elipay – GoCrypto

Rok isporuke

FEYDOM.HR se obvezuje isporučiti robu kupcu u roku od 30 – 45 radnih dana od plaćanja predujma. U slučaju povećanog volumena narudžbe, vrijeme isporuke može se produžiti do najviše 60 radnih dana.

Tijekom sajmova i promocija u kojima se roba prodaje po sniženim cijenama vrijede posebni rokovi isporuke, naime za robu kupljenu po nižim cijenama na bilo koji način, rok isporuke određuje tvrtka FEIDOM AA d.o.o. a klijent to ne može sam odabrati. Međutim, rok isporuke ne smije biti duži od 95 radnih dana. Rok počinje teći danom uplate akontacije.

U slučaju više sile i bilo kojih drugih nepredviđenih okolnosti, FEIDOM AA D.O.O. pravo odustajanja od uvjeta navedenih u ponudi ili predračunu u cijelosti ili djelomično ili produljenje razdoblja isporuke za vrijeme trajanja ovih okolnosti.

Povlačenje ugovora i povratak predmeta

Potrošač ima pravo odustati od ugovora na daljinu, odnosno od internetske kupnje, u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Karenca istječe 14 dana od dana kada potrošač stekne fizički posjed robe ili ga umjesto potrošača stekne treća strana koja nije prijevoznik i koju u tu svrhu odredi potrošač ili, u slučaju djelomične isporuke robe pojedinačni komadi robe iz jedne narudžbe.dan kada potrošač stekne fizički posjed posljednjeg komada robe ili ga u ime potrošača stekne treća strana koja nije prijevoznik i koju je u tu svrhu odredio potrošač.

Potrošač ima pravo na 14-dnevno razdoblje odustajanja od ugovora za proizvode koji su naručeni kao predloženi sklop u jednolikoj boji. Sve narudžbe u kojima potrošač odabire sastav po elementima i dodaje odabrane boje svojim željama smatraju se robom koja je izrađena prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama za što je u skladu s člankom 43. Zakona o zaštiti potrošači (Službeni glasnik Republike Slovenije, br 98/04 – službeni pročišćeni tekst, 114/06 , ZUE,  126/0786/09,  78/11 ,  38/1419/1555/17 – ZKolT in 31/18)), potrošač nema pravo odustati od ugovora za ovu robu.

Da bi ostvario pravo na odustajanje, potrošač mora obavijestiti FEIDOM AA d.o.o., Tavčarjeva 1, 1000 Ljubljana o svojoj odluci da odustane od ovog ugovora (npr. Dopisom poslan poštom ili e-poštom). Bez obzira na oblik otkaza, potrošač mora tvrtki dostaviti kopiju računa.

Kako bi se poštivanje moralo poštivati, dovoljno je da se obavijest koja se odnosi na ostvarivanje prava potrošača na odustajanje pošalje prije isteka razdoblja za odustajanje.

Učinci odustajanja od ugovora

Ako potrošač odustane od ovog ugovora, tvrtka će bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju, nadoknaditi sve primljene uplate, uključujući troškove isporuke (osim dodatnih troškova zbog vrsta isporuke bez cijene). najpovoljniji standardni oblik dostave koju nudi tvrtka). Takvu naknadu poduzima poduzeće koristeći ista sredstva plaćanja koja se koriste u izvršenju izvorne transakcije, osim ako nije izričito ugovoreno drugačije; Međutim, ni u kojem slučaju potrošač ne snosi nikakve troškove kao rezultat ove naknade.

Tvrtka može zadržati plaćanje dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je roba vraćena, ovisno o tome što se prije dogodi.

Potrošač će robu vratiti ili dostaviti poduzetniku koji ju je isporučio potrošaču, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je potrošač obavijestio poduzetnika o pristupu ugovoru. Rok će se uzeti u obzir ako potrošač pošalje robu natrag prije isteka roka od 14 dana.

Izravne troškove povrata robe snosi potrošač.

Potrošač je odgovoran za smanjenu vrijednost robe zbog rukovanja robom, što nije nužno potrebno za utvrđivanje njezine prirode, svojstava i funkcioniranja.

Ograničenja u ostvarivanju prava na odustajanje.

Proizvodi moraju biti neiskorišteni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.

Stvarna pogreška

Definicija materijalne pogreške

Pogreška je stvarna:

  • ako proizvod nema karakteristike potrebne za određenu uporabu za koju ga kupac kupuje, ali koje su prodavaču bile poznate ili su mu trebale biti poznate,
  • ako proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
  • ako je ponuditelj isporučio proizvod koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Jamstvo

Potrošač može zatražiti jamstvo za proizvode za koje je jamstvo obvezno kako je određeno Pravilnikom o robi, za koje se izdaje jamstvo za besprijekoran rad (SL RS, br. 14/12). Naravno, moguće je da se jamstvo dobrovoljno nudi i za dodatne proizvode ili usluge.

Tijekom jamstvenog razdoblja potrošač može zatražiti od jamca: besplatno otklanjanje nedostatka, ako otklanjanje nedostatka nije moguće u ukupnom roku od 45 dana, potrošač može zatražiti zamjenu za novi besplatni proizvod.

Prodavatelj mora biti obaviješten o nedostatku u navedenim rokovima, potrošač mora detaljno opisati nedostatak, prodavač mora imati priliku pregledati i procijeniti nedostatak, potrošač mora navesti zahtjev, što želi od potraživanja, prodavatelj mora odgovoriti potrošaču u roku od 8 dana – kako u slučaju udovoljavanja zahtjevu, tako i u slučaju neslaganja s tvrdnjom o nedostatku ili jamstvu.

Provjera prikladnosti proizvoda

Prikladnost proizvoda za uobičajenu uporabu procjenjuje se u svjetlu uobičajene robe iste vrste, uzimajući u obzir izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje daje prodavač ili proizvođač, posebno oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili indikacijama na samoj robi.

Izvršenje materijalne pogreške

Kupac mora obavijestiti prodavača o bilo kakvoj značajnoj pogrešci, o svom trošku, u zakonskom roku. Obavijest mora sadržavati detaljan opis pogreške. Kupac mora omogućiti dobavljaču ili prodavaču da pregleda proizvod.Pravo na utvrđivanje materijalne pogreške detaljnije je definirano Zakonom o zaštiti potrošača.

Prigovor na predmeta

Reklamacija artikla je mogoča s predložitvijo računa in izpolnjenega garancijskega lista.

Prigovori na predmet mogući su predajom računa i popunjenog jamstvenog lista.

Ako na vašem proizvodu postoji nedostatak koji nije kriv za vašu nepravilnu upotrebu ili pogreška nije rezultat vašeg postupka, možete nam poslati zahtjev. Zahtjev pošaljite na e-adresu [email protected]

U e-pošti nam što jasnije objasnite razlog podnošenja žalbe, kako bismo vašu žalbu mogli što lakše riješiti. Uz to zapišite svoje podatke (ime i prezime i adresu) i kontakt broj, gdje ćemo vas moći informirati o napretku rješavanja prigovora.

Naložit ćemo preuzimanje paketa za oglašeni proizvod. Paketu priložite ispunjenu jamstvenu karticu, kopiju računa i svoje podatke i opis kvara proizvoda. Pakirajte proizvod u odgovarajuću zaštitnu ambalažu tako da nam stigne neoštećen.

Kada proizvod sa svom pripadajućom dokumentacijom stigne na adresu tvrtke FEIDOM AA d.o.o., Tavčarjeva 1, 1000 Ljubljana, pregledat će ga odjel za prigovore. Ovisno o sadržaju opisane pogreške i nalazima pregleda žalbe, kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku i obavijestiti vas o daljnjem postupku. Tijekom postupka služba za prigovore može vam ponuditi popravak proizvoda, zamjenu proizvoda ili povrat kupnine, uključujući troškove isporuke nastale u trenutku narudžbe.

Povratak predmeta za pravne osobe

Kupovine koje vrši tvrtka tretiraju se u skladu s pravilima ili općim uvjetima za pravne osobe. Tvrtke, samostalni poduzetnici i druge pravne osobe mogu vratiti predmete u skladu s jamstvenim uvjetima. Pravne osobe NE MOŽU ostvariti pravo na odustajanje od ugovora u roku od 14 dana ili povrat kupnje.

Sva dodatna pitanja u vezi s vraćanjem predmeta od strane pravnih osoba treba uputiti na e-adresu [email protected]

Zaštita podataka

Registracijom posjetitelj omogućuje vlasniku stranice prikupljanje i korištenje osobnih podataka koje unese tijekom registracije. Sve informacije koje posjetitelj pruži tijekom registracije namijenjene su samo poslovanju davatelja usluge, a koje se ne daju u druge svrhe ili trećoj strani.

Podaci koje posjetitelj unese trajno pohranjujemo u računalni sustav koji je na odgovarajući način zaštićen i zaštićen. Nismo odgovorni za bilo kakav “upad” u računalni sustav.

Zaštita podataka u trenutku kupnje

Prilikom internetske kupnje o vama se obrađuju sljedeći osobni podaci u svrhu izvršavanja narudžbe:

  • email adresa,
  • ime,
  • prezim,
  • adresa,
  • gra,
  • poštanski broj,
  • zemlja,
  • kontakt telefon,
  • kupljeni predmet i iznos,
  • ukupan iznos ugovora,
  • način isporuke,
  • način plaćanja.

Davanje podataka ugovorna je obveza, a podaci se obrađuju u svrhu obrade vaše narudžbe: dovršenje i potvrda narudžbe, priprema proizvoda, dostava proizvoda, rješavanje prigovora i druga komunikacija vezana uz kupnju. U slučaju da ne dostavite podatke, ne možemo ispuniti obveze koje proizlaze iz narudžbe. U tu svrhu podaci će se čuvati do ispunjenja svih ugovornih obveza ili najkasnije do isteka zastare radi mogućeg izvršenja pravnih zahtjeva koji proizlaze iz ugovornog odnosa.

Nekim vašim osobnim podacima koje navedete prilikom internetske kupnje također mogu pristupiti treće strane:
Za isporuke na adresu pružit ćemo vaše podatke potrebne za dostavu poslovnim partnerima koji će robu dostaviti u naše ime.

Ako prilikom online kupnje odlučite platiti karticom za plaćanje, bit ćete preusmjereni na web mjesto upravitelja platnog prometa radi pružanja plaćanja, a to su neovisni kontrolori podataka koje pružate u svrhu plaćanja.

Ako želite platiti kupljenu robu putem interneta na rate i kao način plaćanja odabrati Leanpay obročno plaćanje, bit ćete preusmjereni na web mjesto davatelja obročnog plaćanja, gdje ćete morati pružiti podatke potrebne za obradu odobrenja za obročno plaćanje . Voditelj osobnih podataka je tvrtka LEANPAY d.o.o., Bravničarjeva 13, 1000 Ljubljana.

Žalbeni postupak

FEYDOM.HR poštuje primjenjivo zakonodavstvo o zaštiti potrošača i čini sve napore kako bi ispunio svoju dužnost kako bi osigurao učinkovit sustav žalbi.

U slučaju problema, kupac se može obratiti prodavaču e-poštom na [email protected] ili redovnom poštom na adresu FEIDOM AA d.o.o., Tavčarjeva 1, 1000 Ljubljana. Žalbeni postupak je povjerljiv. U FEYDOM.HR činimo sve da sve sporove riješimo sporazumno.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim normama, ne prepoznajemo nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. FEYDOM.HR, koji kao pružatelj roba i usluga omogućava internetsku trgovinu na teritoriju Hrvatske, na svojim web stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za mrežno rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je potrošačima dostupna na poveznici  OVDJE.

Taj propis proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o mrežnom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ.

Pohrana i reprodukcija ugovornih uvjeta ili općih uvjeta

Opći uvjeti internetske trgovine dostupni su na web mjestu FEYDOM.HR, gdje ih potrošači mogu pohraniti i reproducirati.

Autorska prava

Internetska trgovina FEYDOM.HR u vlasništvu je tvrtke FEIDOM AA d.o.o., Tavčarjeva 1, 1000 Ljubljana. Sva prava pridržana. Sadržaj na web stranicama može sadržavati materijal čija autorska prava također mogu biti vlasništvo trećih strana. Stoga je svaki prijenos podataka s web stranica dopušten samo uz pisanu suglasnost vlasnika.

Zadržavamo pravo promjene uvjeta bez prethodne najave.

Osnovni podaci o tvrtki

FEIDOM AA d.o.o., Tavčarjeva 1, 1000 Ljubljana.

PDV ID: SI96005742

Matični broj: 6685633000

Kontakt podaci: [email protected] ili +386 8 205 8262

Poslovni račun IBAN SI56 0313 8100 0819 697 (otvoren kod SKB d.d.)

Pomoć i informacije

Za pomoć i dodatne informacije kupac može koristiti e-adresu [email protected]

Valjanost općih uvjeta

Opće odredbe internetske trgovine FEYDOM.SI stupaju na snagu 10.04.2021