Povrat proizvoda FEYDOM

Povrati proizvoda

Kupac može vratiti proizvod kupljen preko Feydom.hr web shopa u roku od 14 dana od primitka na adresu dostave. U tom slučaj kupac se mora javiti na e-mail adresu [email protected] ili na mobitel +385 99 222 5588.

Kupac je dužan proizvod koji želi vratiti, dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne uporabe te proizvode bez originalne ambalaže nije moguće vratiti.

Feydom.hr će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane obavijesti o vraćanju proizvoda zaprimljene na e-mail adresu: [email protected] U slučaju povrata robe, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, u skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), podnijeti prigovor na kvalitetu usluge Feydom.hr u pisanom obliku upućivanjem prigovora na adresu Feydom.hr/Meblo trade d.o.o. (Remetinečka 137, Zagreb), putem e-maila [email protected] ili putem mobitela +385 99 222 5588. Odgovor na prigovor Feydom.hr dat će u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Povrat novca

Po primitku ćemo pregledati proizvod i obavijestiti vas da je stigao na našu adresu. Nakon pregleda proizvoda obavijestit ćemo vas o statusu povrata. Ako je povrat odobren, novac ćemo prenijeti na vašu kreditnu karticu (ili putem korištenog načina plaćanja). Povrat ćete dobiti u roku od nekoliko dana, ovisno o pravilima izdavatelja kartice.

Povratak predmeta za pravne osobe

Kupovine koje vrši tvrtka tretiraju se u skladu s pravilima ili općim uvjetima za pravne osobe. Tvrtke, samostalni poduzetnici i druge pravne osobe mogu vratiti predmete samo u skladu s jamstvenim uvjetima.

Ako imate pitanja o vraćanju proizvoda, kontaktirajte nas.

Posljednje ažuriranje: 21.06.2021