Povrati proizvoda
Kupac može vratiti proizvod kupljen preko Feydom.hr web shopa u roku od 14 dana od primitka na adresu dostave. U tom slučaj kupac se mora javiti na e-mail adresu info@feydom.hr ili na mobitel +385 99 222 5588.
Kupac je dužan proizvod koji želi vratiti, dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne uporabe te proizvode bez originalne ambalaže nije moguće vratiti.
Feydom.hr će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane obavijesti o vraćanju proizvoda zaprimljene na e-mail adresu: info@feydom.hr. U slučaju povrata robe, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, u skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), podnijeti prigovor na kvalitetu usluge Feydom.hr u pisanom obliku upućivanjem prigovora na adresu Feydom.hr/Meblo trade d.o.o. (Remetinečka 137, Zagreb), putem e-maila info@feydom.hr ili putem mobitela +385 99 222 5588. Odgovor na prigovor Feydom.hr dat će u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.