Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja društva FEYDOM Living d.o.o. V1/2024
Prije korištenja i kupovine na web stranici i/ili osobno u trgovini, putem telefona ili e-maila, preporučujemo da pažljivo pročitate sljedeće uvjete prodaje i opće uvjete poslovanja. Korištenjem web stranice www.feydom.hr i uplatom iznosa za potvrdu kupnje, izražavate svoje slaganje s ovim uvjetima i u potpunosti ih prihvaćate. Prije predaje narudžbe bit ćete upitani slažete li se s uvjetima korištenja. Ako se ne slažete, nećete moći naručiti proizvode putem web stranice niti obaviti osobnu kupnju u poslovnici ili na drugim prodajnim mjestima.
Ovi opći uvjeti poslovanja društva (u daljnjem tekstu “opći uvjeti”) primjenjuju se pri poslovanju društva FEYDOM Living d.o.o. (u daljnjem tekstu “društvo” ili “poduzeće”) i odnose se na sve pravne subjekte i fizičke osobe koje posluju s društvom. Obraduju prava kupca i poslovni odnos između društva i kupca. Primjenjuju se i sastavni su dio svih ugovora, ponuda, upita i narudžbi obavljenih osobno ili na daljinu.
Opći uvjeti primjenjuju se bez obzira na sjedište kupca i moraju biti dostupni na jeziku koji potrošač razumije.
Kupac/Stranka je fizička ili pravna osoba koja je u poslovnom odnosu s društvom, bez obzira na pravni ili statusni oblik.
Potrošač je fizička osoba koja nabavlja ili koristi robu ili usluge društva za osobne svrhe, odnosno za potrebe izvan svojih profesionalnih ili komercijalnih aktivnosti.
Ponuda je zajednički izraz za ponudu/dokument u raznim oblicima, predračun ili drugi oblik prijedloga za sklapanje ugovora koji društvo nudi stranci ili potrošaču. Ovi opći uvjeti sastavni su dio svake ponude.
Ugovor je sporazum u pisanom obliku koji je sklopljen između društva i stranke. Ugovor (i sklapanje ugovora) također se smatra ponuda ili predračun koji društvo šalje stranci, a stranka prihvaća (potvrđuje pismeno) ili potvrđuje uplatom iznosa. Ovi opći uvjeti sastavni su dio svakog ugovora.
Kupnja je dobivanje ugovora ili informacija osobno u trgovini, na sajmu, putem e-maila, telefona ili interneta, nakon čega slijedi potvrda uplatom avansnog iznosa vezanog za ugovor.
Predmet ugovora između prodavatelja i kupca može biti bilo koji proizvod ili usluga iz prodajnog kataloga društva ili iz drugih ponuda koje prodavatelj nudi kroz svoje prodajne kanale (web trgovina, osobna prodaja, sajmovi, itd.). Ugovor uključuje i usluge koje prodavatelj obavlja u vezi s prodanim proizvodima (npr. dostava, montaža, postavljanje, savjetovanje).
Opći uvjeti poslovanja društva sastavljeni su u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15), Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19, 19/22), Zakona o elektroničkoj trgovini (NN 173/03, 67/08, 36/09, 130/11, 30/14), Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), Zakona o zaštiti prava potrošača na sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu (NN 96/03) te ostalim važećim propisima Republike Hrvatske.
Sva obavještenja strankama o isporuci, sklapanju, raskidu ili izmjeni ugovora vrijede od trenutka kada društvo pošalje obavijest putem odabranog komunikacijskog medija (elektronička pošta, telefon).
Ovi opći uvjeti imaju prednost i u potpunosti zamjenjuju nedostatne, različite ili suprotstavljene ugovorne odredbe između Društva i stranke.
Ovi opći uvjeti zamjenjuju bilo kakve opće uvjete i druge dokumente stranke, osim ako Društvo izričito isključi primjenu ovih općih uvjeta u pisanom obliku ili se pisano dogovori drugačije sa strankom ili potrošačem.
Ovi opći uvjeti sastavni su dio ponuda i ugovora sklopljenih između stranke i/ili potrošača i Društva. Pismenom potvrdom ugovora, potpisom ugovora, uplatom predujma ili bilo kakvim izričitim i/ili prešutnim ulaskom u ugovorni odnos, stranka u cijelosti pristaje na sadržaj ovih općih uvjeta i potvrđuje da je u potpunosti upoznata s njihovim sadržajem.
Upoznavanje s općim uvjetima poslovanja moguće je i na poslovnoj adresi – sjedištu Društva ili u bilo kojoj poslovnoj jedinici Društva.
Kao potpis i/ili zaključenje ugovora smatra se i predaja valjane narudžbe u web trgovini Društva.
Društvo zadržava pravo izmjene i/ili brisanja bilo kojeg dijela web stranice ili teksta općih uvjeta poslovanja bez prethodne obavijesti. Smatra se da je stranka upoznata s izmjenama u trenutku objave na web stranici feydom.hr i prilikom potvrde narudžbe.
Bilo kakve izmjene uvjeta primjenjivat će se na kupnje izvršene nakon trenutka objavljivanja tih izmjena.
Kupac je dužan obavijestiti Društvo o svim podacima i činjenicama koje su važne za uspostavljanje i nastavak pravnog poslovnog odnosa, kao što su promjena prebivališta ili sjedišta, adrese dostave, promjena vlasničke ili pravnoorganizacijske strukture, insolventnost itd.
Društvo prikuplja i obrađuje osobne podatke kupaca u skladu s važećim zakonodavstvom, uključujući GDPR i Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Podaci se obrađuju u svrhu ispunjavanja ugovornih obveza, a Društvo ih čuva samo onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjenje ugovornih obveza i zakonskih zahtjeva. Vrste osobnih podataka, svrhe njihove obrade i pravne osnove za obradu uređuje dokument Politika privatnosti, koji je sastavni dio općih uvjeta poslovanja. Kupci se mogu upoznati s Politikom privatnosti na web stranici Društva putem ove poveznice.(vstavi link)
Društvo je obvezano svim navodima o svojstvima robe koji su uključeni u konkretnu ponudu ili ugovor. Društvo zadržava pravo izmjene specifikacija ili informacija iz prethodne točke bez prethodne obavijesti kupcu. Specifikacije i informacije obvezujuće su samo ako su navedene u ugovoru.
Kupac može izvršiti narudžbu osobno u prodajnom salonu, na sajmovima, putem internetske trgovine, e-pošte ili telefona. Dok društvo ne izda svoju pisanu ponudu ili predračun, smatra se da su sve do tada izražene cijene samo informativne. Cijene navedene u cjenicima su informativne i neobvezujuće. Jedini obvezujući oblik je pisana ponuda ili predračun i na temelju toga potvrda narudžbe.
Uplatom avansa kupac potvrđuje narudžbu i ugovor te izričito priznaje valjanost ovih općih uvjeta poslovanja. Kupoprodajni ugovor i potvrda narudžbe između društva i kupca sklopljeni su i postaju obvezujući u trenutku kada društvo dobije informaciju o uplati iznosa na tekući račun, primi gotovinsku uplatu ili kada je uspješno izvršeno plaćanje putem POS terminala u slučaju plaćanja karticama, ili kada društvo dobije informaciju od vanjskih tvrtki da je kupac kreditno sposoban te mu je odobreno obročno plaćanje. Prodavatelj tada izdaje avansni račun za narudžbu (u elektroničkom ili fizičkom obliku).
Kupac može promijeniti narudžbu samo prije potvrde plaćanjem. Nakon potvrde narudžbe plaćanjem, promjene više nisu moguće, osim ako se stranke izričito pismeno ne dogovore drugačije.
Kupac ima pravo otkazati narudžbu prije potvrde narudžbe, bez dodatnih troškova. U slučaju otkaza nakon potvrde narudžbe, ali prije isporuke robe, prodavatelj zadržava pravo zadržati 20% iznosa plaćenog avansa kao naknadu za troškove povezane s otkazom narudžbe, osim ako je otkaz povezan s nepravilnostima na strani prodavatelja (npr. nemogućnost isporuke proizvoda).
Postupak kupnje za pravne osobe (tvrtke, obrtnike i druge pravne subjekte) je potpuno isti kao i za fizičke osobe, osim što pravna osoba mora dostaviti dokaz o postojanju tvrtke i osigurati njen porezni broj, koji društvo provjerava prilikom unosa u sustav te prilikom izdavanja ponuda i računa. Ako pravna osoba želi račun koji glasi na tvrtku, prihvaća uvjete poslovanja koji vrijede za tvrtke. Glavna razlika je u mogućnostima odustajanja od ugovora: društvo omogućuje pravnim osobama povrat isporučenih proizvoda u okviru jamstvenih uvjeta. Povrat novca za pravne osobe nije moguć.
Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u eurima (EUR) te uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Sve akcije i popusti međusobno se isključuju, osim ako nije izričito drugačije navedeno. Dodatne usluge koje Kupac može odabrati (dostava i montaža proizvoda) nisu uključene u cijenu proizvoda.
Cijene prikazane na ovoj internetskoj adresi ili u izložbenom salonu društva mogu se promijeniti bez prethodne najave. Stranka i/ili potrošač mora biti obaviješten o mogućim promjenama cijena prije potvrde narudžbe. U slučaju pogrešnog podatka o cijeni ili promjene cijena tijekom obrade narudžbe, društvo mora omogućiti potrošaču odustajanje od ugovora ili potvrdu nove cijene.
Cijene postaju obvezujuće u trenutku kada društvo pošalje stranci vremenski ograničenu ponudu vezano uz narudžbu. U slučaju pogrešnog podatka o cijeni ili promjene cijena tijekom obrade narudžbe, stranka ima pravo odustati od ugovora.
Pružatelj usluga nastoji osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na internetu. Međutim, karakteristike artikala, rokovi isporuke i cijene mogu se mijenjati, zbog čega postoji minimalna mogućnost da pružatelj ne može istovremeno ažurirati podatke na internetskoj stranici. U takvom slučaju kupac će biti obaviješten o promjenama i omogućit će mu se odustajanje od ugovora ili zamjena naručenog artikla. Kupac mora obavijestiti tvrtku o svojoj odluci u roku od dva dana od primitka obavijesti o pogrešci.
Slike i opisi ne moraju nužno biti identični proizvodu. Prodavatelj zadržava pravo na pogreške u opisu i slikama proizvoda, kao i na točnost i cjelovitost tekstualnog, video, slikovnog ili zvučnog materijala.
Zbog prirode proizvodnih procesa i upotrebe različitih materijala moguća su manja odstupanja u bojama i dimenzijama proizvoda prikazanih u katalozima, uzorcima ili na internetskoj stranici prodavatelja u usporedbi s konačnim proizvodima. Ta odstupanja mogu uključivati:
Zadržavamo pravo na odstupanja u boji i teksturi drvenih površina te u oblikovanju drveta, što je karakteristično i uobičajeno na tržištu. Također zadržavamo pravo na manja odstupanja kod tekstila (npr. dekoracija i materijali namještaja), posebno u tonovima boje, budući da su prikazani uzorci ili modeli namijenjeni isključivo informiranju i približnom određivanju karakteristika robe, bez jamstva za potpunu jednakost konačnog proizvoda s uzorkom.
Prodavatelj ne odgovara za manja odstupanja u bojama, dimenzijama, teksturi drva ili tkanina, koja su posljedica prirodnih svojstava korištenih materijala ili proizvodnih postupaka, ako ta odstupanja ne utječu na funkcionalnost ili bitno ne smanjuju vrijednost proizvoda. Također se smatra da je potrošač suglasan s manjim razlikama u boji, dimenzijama ili teksturi ako je o toj mogućnosti bio obaviješten prije kupnje.
Kupac je prilikom kupnje upoznat s mogućnošću manjih odstupanja u boji, dimenzijama i teksturi proizvoda, posebno kod drva i tekstila, i s tim se slaže prilikom potvrde narudžbe. Ipak, eventualna odstupanja ne mogu se koristiti kao razlog za odbijanje proizvoda, osim ako odstupanje prelazi dogovorene granice ili bitno utječe na kvalitetu i upotrebljivost proizvoda.
Ako ova odstupanja u bojama ili dimenzijama bitno utječu na kvalitetu proizvoda ili njegovu funkcionalnost, potrošač ima pravo podnijeti reklamaciju ili vratiti robu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19, 19/22). Potrošač ima pravo na zamjenu proizvoda, popravak ili povrat novca ako se utvrdi da odstupanje prelazi prihvatljive granice i bitno utječe na upotrebljivost ili izgled proizvoda.
Kupac može obaviti kupovinu osobnim dolaskom u prodajni salon, na sajmu, putem drugih promotivnih i povremenih prezentacija proizvoda na različitim lokacijama, ili može na temelju prethodnog posjeta naknadno zatražiti ugovor putem e-pošte i/ili telefona. U tom slučaju, kupac dobiva sve informacije o proizvodu i upoznaje se s njim te putem e-pošte ili osobno prima prodajni ugovor ili ponudu koju potvrđuje uplatom.
Za osobne kupnje vrijede sljedeći uvjeti plaćanja:
Za ugovore čija vrijednost ne prelazi 100 EUR, potrebno je uplatiti puni iznos prilikom narudžbe.
U slučaju kašnjenja plaćanja, kupac je obavezan platiti zakonske zatezne kamate od dana kašnjenja do dana uplate, kao i sve troškove povezane s naplatom dugovanja i slanjem opomena. Za svaku opomenu poslanu kupcu zbog kašnjenja plaćanja, tvrtka ima pravo naplatiti troškove opomene u iznosu od 50,00 EUR. Tvrtka prvo obavještava stranku i/ili potrošača o dospjelom plaćanju pisanim putem; ako kupac kasni s plaćanjem i nakon 2 (dva) dana, tvrtka ima pravo poslati opomenu i naplatiti troškove opomene.
Načini plaćanja za osobne kupovine:
Narudžbe putem internetske stranice ili aplikacije odvijaju se putem interneta 24 sata dnevno, svih dana u godini. Potrošač bira i naručuje proizvode koji su mu dostupni u online trgovini ili aplikaciji, razvrstane po kategorijama. Narudžbe se primaju putem kupnje u internetskoj trgovini feydom.hr.
Kupac dodaje proizvode u košaricu klikom na gumb “dodaj u košaricu”. Nakon toga, kupcu se otvara prozor u kojem može odabrati prikaz košarice ili nastaviti s narudžbom klikom na “na blagajnu” gdje unosi sve potrebne podatke za realizaciju narudžbe (podaci o kupcu, način isporuke, plaćanja, adresa dostave, ako se razlikuje od adrese kupca, porezni broj, ako se radi o pravnoj osobi). Kupac konačno potvrđuje narudžbu klikom na gumb “Potvrdi narudžbu” i završava kupnju prema uvjetima plaćanja.
Slanje narudžbe odvija se tako da korisnik na internetskoj stranici kod određenog proizvoda klikne na opciju “dodaj u košaricu”. Sustav potom šalje obavijest o uspješnom dodavanju proizvoda u košaricu. Kada sustav evidentira dodani proizvod u košarici, korisnik može nastaviti s procesom plaćanja klikom na gumb “na blagajnu”.
Nakon klika na “na blagajnu”, korisnika se preusmjerava na obrazac s podacima kupca ili naručitelja. Za izvršenje narudžbe korisnik mora ispravno ispuniti sva polja, osim onih označenih kao neobavezna. Korisnik može dodatno označiti opciju za izdavanje računa na tvrtku ili drugu adresu. U tom slučaju, obavezno je unijeti podatke u novootvorena polja.
Ako korisnik ima kupon, promotivni kod ili poklon bon tvrtke, može ga koristiti i unijeti u odgovarajuće polje prilikom slanja narudžbe.
Korisnik može birati između sljedećih metoda plaćanja:
Korisnik mora obavezno označiti da se slaže s uvjetima poslovanja tvrtke, ako je pročitao opće uvjete i suglasan je s njima. Ako se ne slaže, neće moći dovršiti kupnju.
Korisnik potvrđuje narudžbu klikom na gumb “Potvrdi narudžbu”, čime se obvezuje na ispunjenje ugovora i potvrđuje da pristaje na plaćanje. U slučaju uspješne predaje narudžbe, sustav prikazuje broj narudžbe. Kupac potvrđuje online narudžbu uplatom predujma u iznosu od 100% cijene, koji uplaćuje prema željenom načinu plaćanja ponuđenom na internetskoj stranici. Narudžba je potvrđena danom primitka uplate.
Nakon uspješnog podnošenja narudžbe, korisnik na svoju e-mail adresu prima potvrdu o primitku i potvrdi narudžbe. Tvrtka može kontaktirati kupca putem njegovog kontakt telefonskog broja radi provjere podataka ili osiguravanja točnosti isporuke.
Postupak kupnje za pravne osobe potpuno je jednak kao i za fizičke osobe, samo što pravna osoba pri zaključku narudžbe unosi naziv tvrtke i porezni broj tvrtke. Također su iste mogućnosti plaćanja.
Potrošač ima, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, isključivo za kupnje obavljene na daljinu ili putem internetske stranice, pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja robe obavijesti prodavatelja da raskida ugovor, bez potrebe navođenja razloga za svoju odluku. Rok počinje teći sljedeći dan nakon datuma preuzimanja robe i odnosi se isključivo na fizičke osobe koje su obavile kupnju na daljinu putem interneta – web trgovine ili aplikacije, telefonom ili putem e-pošte.
Raskid ugovora potrošač mora prijaviti na e-mail adresu prodavatelja: info@feydom.hr. Svoju volju za raskidom ugovora potrošač mora jasno i nedvosmisleno navesti te priložiti u potpunosti i pravilno ispunjen obrazac za povrat, koji je dobio prilikom dostave narudžbe osobno ili putem e-pošte. Izjavu o raskidu ugovora kupac je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.
U slučaju raskida ugovora, potrošač mora vraćenu robu poslati u cijelosti o svom trošku, koji ne pokriva prodavatelj, i to:
ali prema prethodnom dogovoru tijekom radnog vremena tvrtke.
Troškovi povrata robe i osiguranje transporta u cijelosti padaju na teret kupca.
Kupac mora vratiti robu, koja je nekorištena i u originalnoj ambalaži, odmah, odnosno najkasnije u roku od 14 dana nakon što je obavijestio tvrtku o raskidu ugovora. Smatra se da je potrošač pravovremeno vratio robu ako ju pošalje prije isteka roka od 14 dana za povrat.
Kupac odgovara za umanjenje vrijednosti robe zbog postupanja s robom koje nije bilo nužno za utvrđivanje njezine prirode, svojstava i funkcionalnosti. Potrošač mora vratiti proizvod u originalnoj ambalaži, nekorišten, neoštećen i u nepromijenjenoj količini i stanju, osim ako je proizvod uništen, oštećen, izgubljen ili je njegova količina smanjena bez krivnje potrošača.
Ako potrošač odustane od ugovora, tvrtka će bez nepotrebnog odgađanja vratiti sva primljena plaćanja na bankovni račun potrošača, osim ako potrošač izričito zatraži korištenje drugog sredstva plaćanja, pri čemu potrošač ne snosi nikakve troškove.
Potrošač u izjavi o odustajanju navodi svoje osobne podatke (ime i prezime, kontaktne podatke, adresu te broj tekućeg računa i banku kod koje je račun otvoren). Tvrtka vraća kupoprodajnu cijenu i sva ostala plaćanja najkasnije u roku od 10 dana nakon primitka i pregleda vraćene robe. Kupac je sukladno članku 84. stavka 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Trošak koji snosi potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak vraćanja robe te umanjenje vrijednosti kupoprodajne cijene u slučaju da je vraćena roba oštećena ili pokazuje znakove trošenja/upotrebe ili je poslana u neoriginalnom pakiranju.
Isključenje prava na raskid ugovora
Kupac nema pravo na raskid u slučajevima predviđenim člankom 86. Zakona o zaštiti potrošača, a posebno ako je:
Potrošač nema pravo na odustajanje od narudžbe u slučajevima predviđenim Odsjekom IV, članka 79. Zakona o zaštiti potrošača.
Ako je za plaćanje narudžbe (ili za dio iznosa narudžbe) korišten poklon bon, u slučaju odustajanja od ugovora, potrošaču se vraća bon u istoj vrijednosti kakvu je imao u trenutku narudžbe.
Ako je prilikom narudžbe korišten promotivni kod za popust, potrošaču se u slučaju odustajanja od ugovora vraća popust u obliku novog promotivnog koda. Potrošaču se vraća samo uplaćeni iznos.
Obveza kupca je da prije izvršenja i potvrde narudžbe/ugovora pregleda sve podatke i specifikacije narudžbe. Naknadni prigovori u vezi s nepravilnostima u izdanim računima ili isporučenim artiklima, koji su pogrešno naručeni prema specifikacijama kupca, neće se uzeti u obzir.
Kupac je odgovoran za točnost mjera, dimenzija i drugih vrijednosti koje je naveo u narudžbi. Također je odgovoran za sve upute o promjenama ili prilagodbama robe prema njegovim željama, kao i za ostale zahtjeve koje je proslijedio prodavaču. Ako dođe do greške zbog netočnih mjera ili uputa kupca, prodavač ne odgovara za eventualne posljedice ili dodatne troškove koji bi mogli nastati zbog takvih grešaka.
Već korišteni proizvodi, izložbeni eksponati ili oštećena roba, koji se prodaju putem web stranice ili osobno, su tako i označeni, uključujući i moguće popuste zbog toga. Podnošenjem narudžbe kupac potvrđuje da je upoznat s navedenim karakteristikama robe i da ih prihvaća. U takvim slučajevima tvrtka ne jamči isporuku u originalnoj ambalaži, već u odgovarajućoj ambalaži, a na takve proizvode se ne primjenjuje jamstveni rok za poznate greške.
Sva roba je zapakirana u plastičnu foliju, zaštićena kartonom i silikonom. Na svim FEYDOM garniturama s donje strane su tvornički postavljene plastične ili drvene nogice koje preporučujemo dodatno zaštititi ili obložiti ako imate osjetljivu podnu površinu. Prvi komplet zaštitnih filceva za nogice dobivate prilikom dostave sjedeće garniture, a kada se istroše, zamijenite ih o vlastitom trošku. Možete ih kupiti u svakoj bolje opremljenoj trgovini građevinskim i namještajnim dodacima.
Napominjemo sve kupce da u slučaju dostave na drugu adresu koja se razlikuje od one na koju će biti izdan račun, ta adresa bit će ispisana i vidljiva na konačnom izdanom računu.
Proizvodi će biti isporučeni u roku od 30 do 95 radnih dana. Rok isporuke počinje teći kada kupac primi potvrdu o uplati na svoju elektroničku adresu, osim ako nije drugačije navedeno. U slučaju otežane dostupnosti robe ili izvanrednih okolnosti, ovaj rok se može produžiti.
U slučaju bilo kakvih neočekivanih komplikacija ili kašnjenja narudžbe, kupac će o tome biti obaviješten putem e-pošte, gdje će biti naveden novi predviđeni rok isporuke. Tvrtka ne odgovara za neisporuku robe zbog razloga na koje nema utjecaj.
Tvrtka omogućuje dostavu na cijelom području Hrvatske, osim otoka. Trošak dostave je naveden uz svaki proizvod pri kupnji putem interneta i informativno se prikazuje te dodaje na blagajni kada kupac odabere dostavu.
Za dostave na otoke, tvrtka nudi dostavu do odabrane trajektne luke, uz naplatu kilometraže do te točke. Troškovi trajektnog prijevoza i daljnja dostava po otoku nisu uključeni, te ih kupac rješava samostalno.
Troškovi dostave unutar kopnenog dijela Hrvatske i na otoke povezane mostom naplaćuju se prema prijeđenim kilometrima i veličini narudžbe.
Kupac ima na raspolaganju više načina dostave:
Brza kurirska služba DPD:
Koristi se za dostave na području Hrvatske za manje pakete, koji ukupno ne prelaze 3 metra u obujmu i teže manje od 31,5 kg, a ukupna vrijednost narudžbe je 499,99 EUR ili manje.
Cijena dostave za proizvode Tip 1: 8 EUR
*Naplata se vrši za manje jastuke
Cijena dostave za proizvode Tip 2: 20 EUR
*Naplata se vrši za veće jastuke, manje taburee, presvlake
Cijena dostave za proizvode Tip 3: 25 EUR
*Naplata se vrši za veće taburee, naslonjače, pojedinačne elemente
Prijevoz do adrese:
U slučaju da kupac odabere opciju dostave “Prijevoz do adrese”, roba će biti dostavljena na adresu koju je kupac naveo u narudžbi, odnosno do ulaznih vrata zgrade. Za izračun udaljenosti koristi se web stranica „Google Maps“.
Cijena dostave za zonu I: 20 EUR
*Naplata se vrši ako je adresa dostave udaljena najviše 20 km od sjedišta tvrtke.
Cijena dostave za zonu II: 1,5 EUR/km
*Naplata se vrši ako je adresa dostave udaljena 21-200 km od sjedišta tvrtke. Naplata se obračunava po kilometru za ukupnu udaljenost od sjedišta do adrese dostave.
Cijena dostave za zonu III: 1,4 EUR/km
*Naplata se vrši ako je adresa dostave udaljena 201-400 km (ili više) od sjedišta tvrtke. Naplata se obračunava po kilometru za ukupnu udaljenost od sjedišta do adrese dostave.
U slučaju da je pristup zgradi otežan ili ga karakteristike objekta ne omogućuju (npr. zatvorena cesta, nedostupan pristup, itd.), osiguravamo dostavu do najbliže moguće točke zgrade do koje je moguć pristup teretnim vozilom-kombijem.
Unos u prostor s montažom:
U slučaju da kupac odabere opciju dostave “Unos u prostor s montažom”, roba će biti dostavljena na adresu koju je kupac naveo u narudžbi, uključujući unos kroz ulazna vrata stana. Dostavna služba će postaviti robu na željeno mjesto, raspakirati je iz zaštitne ambalaže i ukloniti zaštitnu ambalažu.
Tip 1: Cijena unosa u stan s funkcionalnim dizalom ili u podrum/prizemlje kuće: 50 EUR
*Naplata se vrši ako postoji funkcionalno i dovoljno veliko dizalo za prijenos robe do stana, kao i za prizemne i podrumske prostorije u kućama.
Tip 2: Cijena unosa u stan bez dizala, ili gdje dizalo ne radi ili je premalo za upotrebu (stambeni objekti ili kuće do uključivo 5. kata): 89 EUR
*Naplata se vrši ako dizalo ne postoji, ne može se koristiti, ne radi ili je premalo za prijenos robe.
Tip 3: Cijena unosa u stan bez dizala, ili gdje dizalo ne radi ili je premalo za upotrebu (stambeni objekti ili kuće od 6. do 10. Kata – ili više): 119 EUR
*Naplata se vrši ako dizalo ne postoji, ne može se koristiti, ne radi ili je premalo za prijenos robe.
Postavljanje i montaža garniture: Ova usluga je dostupna isključivo kada se uz nju odabere i dostava.
Kod ove usluge potrebno je osigurati nesmetan put za unos naručenih proizvoda u stan te zaštititi podove i ostalu opremu. Ako je pristup stanu otežan ili karakteristike objekta to ne dopuštaju (npr. usko stubište, spiralne stepenice, unos preko balkona ili prozora), unos neće biti moguć. Također, unos u prostor s montažom neće biti osiguran ako prostor u kojem se montira namještaj nije pripremljen za nesmetanu montažu, budući da pomicanje postojećih prepreka na putu do stana ili unutar prostora nije uključeno u cijenu.
Odabir termina – dan i sat dostave:
Ako kupac želi odabrati svoj termin i sat dostave, to je moguće uz doplatu unutar radnog vremena dostavne službe prodavatelja.
Cijena odabira termina dostave: 150 EUR
Dostavu uz doplatu moguće je odabrati između ponedjeljka i petka od 8 do 15 sati te subotom od 8 do 12 sati. Ne vrijedi za nedjelje, praznike i neradne dane. Navedene cijene odnose se na dostave na području Republike Hrvatske. Ako jedna narudžba sadrži više od tri garniture, za svaku dodatnu garnituru nakon treće naplaćuje se doplata u iznosu od 60 EUR.
Osobno preuzimanje:
Osobno preuzimanje moguće je na adresi FEYDOM Living d.o.o., Ul. Velimira Škorpika 11B, 10000 Zagreb, za manje proizvode do vrijednosti 499,99 EUR u radnom vremenu trgovine, koje je objavljeno na internetskoj stranici poduzeća.
Naknadna promjena adrese dostave:
Ako kupac nakon potvrde ponude naknadno promijeni adresu dostave, to je moguće uz doplatu.
Cijena naknadne promjene adrese dostave: 60 EUR
Prodavatelj je dužan isporučiti naručenu robu u besprijekornom stanju i u dogovorenoj količini na adresu koju kupac navede prilikom narudžbe. Ponuditelj zadržava pravo na višestruku isporuku pojedinačne narudžbe. Dostava se smatra završenom kada kupac primi posljednji paket.
Dostavna služba ili zaposlenici na mjestu dostave zadržavaju pravo na prikladan način provjeriti identitet osobe koja preuzima robu (pregledom osobne ili druge dokumentacije), kako bi se osigurala isporuka naručenih proizvoda pravom kupcu.
Ovisno o odabranom načinu dostave, poduzeće FEYDOM Living d.o.o. će kupca pisano obavijestiti o datumu i vremenskom rasponu dostave najmanje 14 dana prije predviđene dostave na e-mail adresu navedenu u narudžbi. Kupac može sam odabrati točan datum i vrijeme dostave ako tu opciju izričito odabere i plati dodatnu uslugu odabira termina u skladu s ovim općim uvjetima.
U slučaju da poduzeće iz opravdanih razloga ne može dostaviti robu u dogovorenom terminu, odmah će obavijestiti kupca i ponuditi mu zamjenski termin dostave bez dodatnih troškova.
Naša tvrtka organizira dostavu robe ili izravno ili putem ovlaštenog špeditera ili prijevoznika, s kojim imamo sklopljen ugovor o prijevozu ili distribuciji robe. Roba se smatra dostavljenom kada kupac ili osoba koju je kupac ovlastio ili odredio, uključujući osoblje dostavne službe, pisanim putem ili drugim ekvivalentnim postupkom koji nedvosmisleno ukazuje na primitak, potvrdi preuzimanje robe.
Kupac je dužan osigurati slobodan pristup adresi dostave, uključujući pristup dostavnom vozilu izravno do ulaznih vrata zgrade ili dogovorenog mjesta dostave. U slučaju dostave u višestambene objekte, kupac mora osigurati neometan pristup liftu ili stubištu.
Ako kupac u dogovorenom terminu ne osigura odgovarajući pristup ili je pristup ometen zbog okolnosti na koje prodavatelj ili dostavna služba nemaju utjecaj (npr. zatvorena cesta, neispravan lift, usko stubište, itd.), dostava se ne može uspješno izvršiti. U takvom slučaju prodavatelj ima pravo naplatiti kupcu troškove neuspješne dostave u iznosu od 50 EUR po neuspjelom pokušaju dostave.
Prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o neuspješnoj dostavi odmah nakon pokušaja dostave te mu ponuditi novi termin dostave koji će biti dogovoren u razumnom roku. Kupac snosi troškove svakog daljnjeg pokušaja dostave u skladu s važećom tarifom troškova dostave.
U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom terminu dostave iz bilo kojeg razloga na strani kupca, prodavatelj ima pravo naplatiti troškove skladištenja robe u iznosu od 5 EUR po danu, za svaki dan kašnjenja nakon prvog neuspješnog pokušaja dostave.
Kupac mora osigurati slobodan pristup i za obavljanje dodatnih usluga, poput unosa u prostor i montaže. Ako se ti uvjeti ne mogu ispuniti zbog prepreka koje su bile poznate ili predvidive, prodavatelj ne odgovara za neizvršenje tih usluga, a kupcu pripada povrat troškova za neizvršene usluge, umanjen za troškove neuspjelog pokušaja.
Skladištenje
Kupac također ima mogućnost odabrati uslugu skladištenja po cijeni od 5 EUR po danu za svaku jedinicu robe.
Prodaja s pridržajem prava vlasništva
Tvrtka zadržava pravo vlasništva nad robom koju je prodala i isporučila kupcu sve do trenutka konačne uplate dogovorene kupoprodajne cijene, odnosno do uplate zadnje rate.
Promotivni kod tvrtke omogućava pogodnosti pri kupovini putem internetske trgovine (popusti, pokloni uz kupnju, besplatna dostava itd.). Promotivni kod može se nalaziti u raznim oglasima, e-mail porukama tvrtke i na drugim medijskim platformama.
Valjanost promotivnog koda je vremenski ograničena; kod se može iskoristiti samo unutar vremenskog razdoblja određenog za svaki pojedini kod.
Korisnik može unijeti i potvrditi kod u polju “Kod kupona” tijekom procesa narudžbe. Kada je kod uspješno potvrđen, vrijednost popusta koja proizlazi iz koda (u slučaju da promotivni kod omogućava popust) automatski se oduzima od ukupne vrijednosti narudžbe, a korisnik mora nadoplatiti razliku do pune vrijednosti narudžbe.
Unutar jednog postupka narudžbe može se koristiti samo jedan promotivni kod, jer su sve akcije i promocije međusobno isključive.
Akcije i kuponi se ne zbrajaju.
Uvjeti kampanje Mystery Box (10. – 24. prosinca)
1.Vrijednost poklona: Vrijednost poklona u obliku mystery box-a iznosi do 100 €.
2.Izbor poklona: Kupac ne može sam odabrati sadržaj mystery box-a. Poklon određuje isključivo tvrtka.
3.Uvjeti za ostvarenje poklona: Poklon pripada kupcima čija narudžba premašuje 1.000 € (s PDV-om).
4.Neisplaćiva vrijednost: Vrijednost poklona ne isplaćuje se u novcu i ne oduzima se od vrijednosti narudžbe ako kupac ne želi primiti poklon. Poklon nije prijenosiv na drugu osobu. Zamjena za kredit nije moguća.
5.Valjanost kampanje: Kampanja traje od 10. prosinca do (uključujući) 24. prosinca 2024. Narudžbe postavljene izvan ovog razdoblja ne ispunjavaju uvjete za ostvarenje poklona.
Društvo odgovara za nesukladnost robe koja je postojala u trenutku kada je rizik slučajnog uništenja ili oštećenja prešao na kupca, i to u razdoblju od 2 (dvije) godine. Ovaj trenutak obično nastupa pri preuzimanju robe. Za potrošače vrijede odredbe zakona o zaštiti potrošača, čak i ako se razlikuju od pravila navedenih u nastavku.
Prodavač ne odgovara za nesukladnost robe koja je rezultat neispunjavanja objektivnih zahtjeva za sukladnost robe ako je prodavač potrošača pri sklapanju ugovora o prodaji posebno obavijestio da pojedino svojstvo robe odstupa od objektivnih zahtjeva za sukladnost te je potrošač prilikom sklapanja ugovora izričito i odvojeno prihvatio to odstupanje.
Pretpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio unutar šest mjeseci od prijenosa rizika na kupca postojao u trenutku prijenosa rizika, osim ako trgovac ne dokaže suprotno ili suprotno ne proizlazi iz prirode stvari ili prirode nedostatka.
Kupac je dužan obavijestiti trgovca o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak, a najkasnije unutar dvije godine od prijenosa rizika na kupca.
Kada se nakon primitka robe pokaže da roba ima skriveni nedostatak koji nije mogao biti otkriven uobičajenim pregledom pri preuzimanju, kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o tom nedostatku u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka, u protivnom gubi pravo na reklamaciju.
Trgovac ne odgovara za nedostatke koji se pojave nakon što proteknu dvije godine od predaje robe.
U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, rukovanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih postupaka kupca, trgovac ne snosi odgovornost.
Za sve proizvode iz prodajnog programa FEYDOM vrijedi jamstvo uz ispunjeni Jamstveni list i račun. Društvo jamči za kvalitetu kupljenog proizvoda odnosno njegov besprijekoran rad tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da ga koristite u skladu s namjenom i priloženim uputama za upotrebu, sastavljanje, održavanje i čišćenje. Kupac ne može ostvariti jamstvo ako je došlo do mehaničkog oštećenja ili ako je predmet kupnje roba koja je bila izložena ili s greškom te je kupcu ta činjenica bila poznata pri kupnji.
Prodavač je dužan odgovoriti na reklamaciju i započeti postupak rješavanja iste što je prije moguće, a najkasnije u roku od 8 dana od primitka obavijesti o reklamaciji. Društvo se obvezuje riješiti sve opravdane reklamacije u roku predviđenom za otklanjanje nedostataka, koji je zakonski određen, ili prema dogovoru s kupcem.
Kupac je dužan izvršiti količinsku i kvalitativnu kontrolu robe odmah po primitku. Sve vidljive nedostatke kupac mora reklamirati pisanim putem odmah prilikom preuzimanja, a najkasnije u roku od osam (8) radnih dana od primitka robe, inače se smatra da je roba prihvaćena. Ako su očiti nedostaci vidljivi već pri dostavi i pregledu, dostavna ekipa društva sastavit će zapisnik kojim se reklamiraju nedostaci na robi nastali tijekom transporta, koji također potpisuje prijevoznik. Sve štete potrebno je dokumentirati fotografijama kako bi se jasno pokazalo da su nastale tijekom transporta. Za robu preuzetu osobno u skladištu prodavatelja, kupac je dužan pregledati robu prilikom preuzimanja — reklamacije za očite nedostatke nastale zbog nepravilnog rukovanja ili transporta prilikom utovara, istovara i tijekom transporta neće se priznati.
Prodavač ne odgovara za nedostatke ako kupac robu nije koristio, skladištio ili čuvao u skladu s uputama i uobičajenom praksom, te ako su nedostaci nastali zbog nepravilnog skladištenja i/ili uporabe i/ili čišćenja.
Prodavač uvažava reklamacije kupca samo ako su podnesene pisanim putem, pravodobno i opravdane u skladu sa zakonskim odredbama. Reklamacije se dostavljaju pisanim putem putem e-maila na adresu: info@feydom.hr.
Za reklamacije vrijede upute iz izdanog Jamstvenog lista poduzeća FEYDOM Living d.o.o. Društvo je dužno izvršiti popravak, zamjenu ili izdati kreditnu notu tek nakon što se izvrši detaljna inspekcija reklamirane robe i potvrdi odgovornost društva za takav nedostatak. Za provođenje inspekcije kupac mora vratiti reklamiranu robu društvu ili omogućiti ovlaštenoj osobi pregled robe na mjestu ili dostaviti prodavaču sve potrebne informacije te slikovni ili video materijal potreban za rješavanje i identifikaciju reklamacije.
Društvo neće uzeti u obzir reklamacije podnesene nakon navedenih rokova. Sve štete nastale tijekom transporta robe, s obzirom na prijenos rizika na kupca u skladu s ovim uvjetima, ostvaruju se kod prijevoznika ili špeditera, a za rješavanje i vremenski rok rješavanja prodavač ne može biti odgovoran. Troškove neopravdane reklamacije snosi kupac.
Prodavač zadržava pravo odbiti reklamaciju u sljedećim slučajevima:
Prodavač je odgovoran za štetu nastalu zbog nedostataka na robi ili zbog kašnjenja u ispunjavanju ugovornih obveza, osim ako je šteta nastala krivnjom kupca ili zbog neprimjerene upotrebe robe. Prodavač nije odgovoran za štetu koja nije nastala izravno na robi, osim ako je to u suprotnosti s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Prodavač odgovara za štetu koju prouzroče njegovi suradnici, zaposlenici, zastupnici ili pomoćnici prilikom ispunjenja ugovornih obveza, osim u slučajevima kada je odgovornost isključena zakonom. Ograničenje ili isključenje odgovornosti za štetu prouzročenu tim osobama nije dopušteno ako je šteta nastala namjerom ili grubom nepažnjom.
U slučaju opravdanog zahtjeva zbog nedostataka na robi, kupac ima pravo na uklanjanje nedostatka, zamjenu robe, smanjenje cijene ili raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Iznos moguće naknade štete ograničen je u skladu sa zakonskim odredbama.
Kupljene proizvode potrebno je sastaviti prema priloženim uputama. Svaki je proizvod namijenjen upotrebi u zatvorenim prostorima, s normalnom temperaturom od 18 – 23 °C i 55 – 75 % relativne vlage. Namještaj mora biti udaljen najmanje 100 cm od izvora topline i zaštićen toplinskim izolatorom. Namještaj je namijenjen uobičajenoj upotrebi i ne podnosi prekomjerna opterećenja.
Tkanine je potrebno čistiti i štititi sredstvima namijenjenima i prikladnima za materijal proizvoda. Drvene dijelove namještaja čistite mekom krpom ili sredstvima za čišćenje drvenog namještaja. Kromirane dijelove čistite sredstvima za čišćenje kromiranih površina, a plastificirane dijelove suhom ili lagano vlažnom krpom. Tkaninu čistite vlažnim maramicama, pastom od sode bikarbone, vodom i neobojenim mekanim krpama. Zabranjeno je dubinsko ili mokro usisavanje proizvoda, dodavanje omekšivača prilikom pranja, pranje na temperaturama višim od 30 stupnjeva Celzija, sušenje na suncu ili u sušilici rublja. Detaljne upute za rukovanje proizvodom i podnošenje reklamacija priložene su uz isporuku proizvoda, ili ih možete pročitati ovdje: UBACITE LINK do uputa.
Mišljenja, ocjene i preporuke kupaca su dio web stranice i namijenjena su zajednici korisnika. Slanjem mišljenja, ocjene ili preporuke, korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja njegovog mišljenja ili komentara i Društvu daje dozvolu za objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektronskim i drugim medijima komunikacije s javnošću. Društvo ima pravo koristiti sadržaj mišljenja ili komentara vremenski neograničeno i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Društva, uključujući objavu u reklamama ili drugim marketinškim komunikacijama, uključujući slikovni i video materijal koji korisnik pruži Društvu prilikom davanja mišljenja.
Društvo omogućuje da mišljenje napiše bilo koji korisnik web trgovine koji je izvršio kupnju, ali prije konačne objave Društvo pregledava mišljenja kako bi verificiralo kupnju i time osiguralo vjerodostojnost datog mišljenja. Društvo neće objaviti mišljenja ili doprinose koji su na bilo koji način uvredljivi, diskriminatorni, neprimjereni ili koji po ocjeni Društva ne pružaju koristi drugim korisnicima i posjetiteljima. Više o tome možete pročitati ovdje: Politika objavljivanja recenzija
Registracijom na internetskoj stranici www.feydom.hr ili dobivanjem ponude ili slanjem narudžbe osobno u poslovnici, preko telefona ili e-maila, kupac daje svoju osobnu suglasnost da Trgovac, kao Voditelj obrade, prikuplja, koristi, obrađuje i prenosi njegove osobne podatke, primjerice, radi sklapanja i ispunjenja prava i obveza iz kupoprodajnog ugovora, analize poslovanja trgovca, analize i unaprjeđenja korisničkog iskustva kupca, evidencije ostvarenih narudžbi, marketinga, dostave naručenih proizvoda, tehničke podrške kupcima, autorizacije plaćanja putem kreditnih i debitnih kartica.
Pri kupnji, u svrhu obrade narudžbe i dostave, obrađuju se sljedeći osobni podaci:
Davanje podataka je ugovorna obveza, a podaci se obrađuju u svrhu obrade vaše narudžbe: priprema ponude i/ili završetak i potvrda narudžbe, priprema proizvoda, dostava proizvoda, rješavanje reklamacija i druga komunikacija vezana uz kupnju i/ili upit. Ako ne dostavite podatke, ne možemo ispuniti obveze koje proizlaze iz narudžbe. Podaci će se čuvati u tu svrhu do ispunjenja svih ugovornih obveza, odnosno najdulje do isteka rokova zastare s ciljem eventualnog ostvarivanja pravnih zahtjeva iz ugovornog odnosa. Ako je korisnik/kupac dao privolu Trgovcu, osobni podaci će se obrađivati sve do povlačenja privole, za potrebe informiranja o akcijama, prodajnim aktivnostima, nagradnim igrama i slično.
Određene treće strane, poput poslovnih partnera, koji u naše ime isporučuju robu, mogu imati pristup vašim osobnim podacima koje pružate prilikom kupnje.
Ako odaberete plaćanje putem platne kartice, bit ćete preusmjereni na web stranicu upravitelja platnog sustava za provođenje transakcije. Upravljatelji platnog sustava su samostalni voditelji obrade podataka koje pružate u svrhu provođenja plaćanja, a FEYDOM Living d.o.o. nema pristup tim podacima.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete pročitati ovdje: Politika privatnosti
Za ugovore sklopljene na temelju ovih općih uvjeta primjenjuje se pravo države u kojoj se nalazi sjedište prodavatelja, uz isključenje primjene Konvencije Ujedinjenih naroda o međunarodnoj prodaji robe. Za sve sporove koji su povezani s ovim općim uvjetima ili proizašli iz ugovora sklopljenih na njihovoj osnovi, međunarodno i mjesno nadležni sudovi bit će u mjestu sjedišta prodavatelja. Rješavanje eventualnih sporova s prodavateljem izvan suda moguće je na temelju Zakona o alternativnom rješavanju sudskih sporova.
Djelomična nevaljanost pojedinih odredbi ovih općih uvjeta ili ugovora sklopljenih na njihovoj osnovi nema utjecaja na valjanost ostalih odredbi. Nevaljane odredbe potrebno je tumačiti i pravnu prazninu, koja je nastala zbog njihove nevaljanosti, popuniti na način koji je najbliži njihovoj izvornoj ekonomskoj svrsi.
Internetska trgovina FEYDOM i svi podaci na njoj, slike proizvoda, grafički i video elementi na internetskoj stranici su zaštićeni te ih nije dopušteno reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog odobrenja tvrtke.
Uvijek važeći Opći uvjeti poslovanja objavljeni su na internetskoj stranici feydom.hr. Opći uvjeti stupaju na snagu 1.10.2024. i primjenjuju se do njihove izmjene.
Osnovni podaci o tvrtki
FEYDOM Living d.o.o.,
Ul. Velimira Škorpika 11,
10000 Zagreb
Hrvatska
OIB: 26615360960
PDV broj (Hrvatska): HR26615360960
MBS: registrirano kod trgovačkog suda u Zagrebu pod br: 081591468
Temeljni kapital: 2.500 EUR
Kontaktni podaci: info@feydom.hr ili +385 916380709
IBAN HR48 2484 0081 1354 138 76 Otvoren kod: RBA SWIFT: RZBHHR2X
Pomoć i informacije
Za pomoć i dodatne informacije kupcu je na raspolaganju e-adresa: info@feydom.hr
Važenje općih uvjeta
Opći uvjeti internetske trgovine feydom.hr stupaju na snagu 01.10.2024.
Upravitelj internetske stranice i internetske trgovine Feydom.hr
Internetskom stranicom i internetskom trgovinom Feydom.hr upravlja:
FEYDOM HOME d.o.o.
Avstrijska ulica 3,
1000 Ljubljana, Slovenija
PDV broj (Hrvatska): HR92515622377
PDV broj (Slovenija): SI96005742
Telefon Slovenija: +386 (0)40 602 676
E-mail: info@feydom.si
Upisano u poslovni i sudski registar te objavljeno u skladu s točkom 1. drugog stavka članka 7. ZSReg
Matični broj: 6685632459
Temeljni kapital: 7.500 EUR