Jamstvo

Politika garancijskih zahtjeva 

Jamstva za potrošače 

Molimo vas da pažljivo pročitate ovu politiku. 

Svrha politike garancijskih zahtjeva FEYDOM-a je osigurati da svi zahtjevi podneseni za proizvode koji spadaju u jamstveni rok budu pravilno ocijenjeni i obrađeni. Ova politika je osmišljena da vodi sve poslovne partnere i krajnje kupce kroz ovaj proces. 

FEYDOM se obvezuje brzo odgovoriti na sve moguće zahtjeve i rješavati sve poteškoće koje se mogu pojaviti tijekom proizvodnog procesa. Svi FEYDOM kauči imaju zakonski propisano jamstvo i proizvođačko jamstvo. 

Naša jamstva su dizajnirana kako bi osigurala da proizvođač ispravi sve proizvodne nedostatke koji mogu biti uočeni tijekom jamstvenog roka vašeg kauča, kako bismo osigurali da dobijete proizvod kakav je prvotno opisan. Jamstva ne pokrivaju redovno trošenje, koje se može pojaviti zbog opće ili intenzivne upotrebe kauča. 

Ako želite podnijeti zahtjev za servis unutar jamstva proizvođača, slijedite dolje navedene upute. 

Opće informacije o jamstvu i iznimke 

Za podnošenje zahtjeva za servis/popravljanje unutar ovog jamstva kupac se mora obratiti prodavaču kod kojeg je proizvod kupljen. Zahtjevu mora biti priložen dokument o kupnji (račun), na kojem su jasno navedeni naziv prodavača, datum kupnje i podaci o proizvodu. Unutar ovog jamstva moguće je dobiti servis ako kupljeni proizvod ima grešku koja se može pripisati proizvođaču. Proizvođač ne nudi nikakva druga jamstva osim onih navedenih u ovom dokumentu, a vaša zakonska prava prema relevantnim obveznim pravnim propisima nisu pogođena te ih možete neometano ostvariti. 

FEYDOM kauči dolaze s vrlo preciznim uputama za korištenje, održavanje i čišćenje. Prilikom čišćenja, sastavljanja ili održavanja kauča morate pročitati i slijediti te upute kako biste izbjegli poništenje jamstva, budući da jamstvo ne pokriva štetu nastalu zbog nepravilne njege ili korištenja. Korištenje bilo kakvih proizvoda za njegu ili čišćenje koji nisu izričito odobreni od strane FEYDOM-a poništava naše jamstvo i prenosi odgovornost za njegu i troškove popravka na dobavljača sredstava za čišćenje. 

Jamstvo proizvođača podliježe sljedećim uvjetima: 

  • Sva jamstva su neprenosiva. 
  • Jamstvo ne pokriva nikakve proizvode koji se prodaju kao tvornička sekundarna zaliha, dijelovi rasprodaje, izložbeni modeli ili u bilo kojem slučaju ako je kupljeni proizvod uključivao nedostatak na koji je kupac bio upozoren prije kupnje. 
  • Jamstvo ne pokriva proizvode koji su premješteni s prvobitne lokacije isporuke od strane prijevoznika koje FEYDOM nije odobrio, ili ako je premještanje uzrokovalo štetu zbog neprikladnog pakiranja i transporta. 
  • Jamstvo ne pokriva kauče koji su korišteni komercijalno ili od strane trećih osoba. 

 

Komercijalna uporaba sjedećih garnitura ili uporaba sjedećih garnitura od strane trećih osoba uključuje (ali nije ograničena na): 

  • Styling i fotografiranje 
  • Unutarnje uređenje ili dizajn nekretnina 
  • U najmu za odmor, kao što je Airbnb najam i slično 
  • U poslovnim prostorima, kao što su uredi ili čekaonice 
  • Bilo koja druga nestambena uporaba 

Za jamstvo proizvođača vrijede sljedeće iznimke: 

Proizvodi koji su nepravilno korišteni ili zloupotrijebljeni te izloženi neuobičajenim uvjetima koji bi mogli oštetiti kauč od strane korisnika nisu pokriveni jamstvom proizvođača, kao ni greške ili kvarovi koji su posljedica nemara, nepravilne uporabe, više sile ili slučajnih šteta korisnika. To uključuje, ali nije ograničeno na slučajeve kada: 

  • Proizvod je korišten na neuobičajen način ili je bio predmet ekstremne uporabe. 
  • Proizvod je bio nepravilno uskladišten ili sastavljen i/ili je oštećen zbog nepravilnog transporta ili rukovanja proizvodom. 
  • Proizvod je bio zloupotrijebljen, nepravilno korišten, pao je, zgužvan ili udaren o bilo koju tvrdu površinu. 
  • Proizvod je bio guran, vučen ili premještan po površinama bez prethodnog zaštitnog sloja filca na nogama, te šteta nanesena podovima ili okviru proizvoda (ili slomljenim nogama) nije pokrivena nikakvim jamstvom. 
  • Na proizvodu je vidljivo više od „normalnog” trošenja. 
  • Proizvod je bio prekomjerno opterećen na određenom dijelu. 
  • Proizvod je korišten na otvorenom. 
  • Proizvod je bio izložen ekstremnoj vrućini ili hladnoći. 
  • Proizvod nije bio pravilno održavan ili korišten. 

 

Ovo uključuje (ali nije ograničeno na): 

  • izloženost vodi, 
  • izloženost bilo kakvoj vlazi, 
  • izloženost izravnoj sunčevoj svjetlosti, 
  • izloženost ekstremnoj toplini, jakoj svjetlosti poput svjetiljki, i zraku s visokim udjelom soli, 
  • izloženost prolivenim tvarima poput kemikalija, kiselina, otapala, boja, drugih korozivnih materijala, tinte, boje ili tjelesnih tekućina, šminke, umjetnog tamnjenja, abrazivnih sredstava za čišćenje ili proizvoda za čišćenje tkanina koji nisu odobreni od strane FEYDOM-a, 
  • korištenje proizvoda za čišćenje ili njegu koji nisu posebno preporučeni od strane FEYDOM-a, 
  • oštećenja uzrokovana životinjama, opeklinama, rezovima ili drugim oblicima nepravilne uporabe od strane korisnika, 
  • reklamacije za proizvode bez identifikacijskog koda (serijskog broja) i dokumenta o kupnji, 
  • omekšavanje jastuka dugotrajnom redovitom uporabom (ovo ne podrazumijeva smanjenje trajnosti zbog tvorničkih pogrešaka ili materijalnih nedostataka), 
  • lagana odstupanja u nijansama drvenih nogu na modelima sjedećih garnitura koje ih sadrže, 
  • male razlike u boji tkanine, što je prirodni fenomen i može se pojaviti na određenim tkaninama. Podloga može biti jednolika, ali može se razlikovati u nijansi ovisno o odabranom materijalu, 
  • rastezanje tkanine ili labavljenje presvlaka, što je prirodni fenomen kod svih tkanina, posebno prirodnih, i može se izbjeći ponovnim zatezanjem uklonjivih presvlaka i nježnim izglađivanjem rukom, 
  • oštećenja tkanine ili presvlaka uzrokovana korozivnim materijalima, poput kiselina, otapala, boja, tinte, boje ili tjelesnih tekućina ljudi ili životinja, 
  • nestabilnost proizvoda zbog postavljanja na neravne površine, 
  • gužvanje tkanine, koje može nastati zbog ambalaže koja se koristi za zaštitu proizvoda tijekom transporta. Tkanina će se s vremenom vratiti u prvobitno stanje redovitom upotrebom, 
  • male labave niti tkanine koje nastaju tijekom procesa tkanja, jer su niti podložene velikim mehaničkim opterećenjima kako bi tkanina bila čvrsta i otporna na habanje. Te se niti mogu jednostavno odrezati i ukloniti, 
  • sjajni tragovi, nabori i piling, koji se pojavljuju ovisno o navikama sjedenja korisnika i prirodni su rezultat redovite uporabe, 
  • oštećenja presvlaka ili tkanina uzrokovana izravnim izlaganjem sunčevoj svjetlosti i/ili izvorima topline te sličnim uvjetima koji uzrokuju promjenu boje, 
  • piling, koji je prirodni fenomen i ne može se u potpunosti spriječiti, ne utječe na kvalitetu proizvoda i može se normalno ukloniti, 
  • oštećenja uzrokovana izravnim izlaganjem sunčevoj svjetlosti i/ili izvorima topline te sličnim uvjetima koji uzrokuju promjenu boje, 
  • zahtjevi koji se odnose na bilo koja svojstva koja su dio ručno izrađenih proizvoda, kao što su mala odstupanja u koraku šavova, tolerancije u poravnanju jastuka, dimenzije proizvoda i sva druga manja odstupanja koja su posljedica ručne izrade proizvoda i/ili ručnih tehnika radnika, 
  • slučajevi koji se tumače kao nesukladnosti zbog nepravilnih informacija dobivenih od prodavatelja ili nemara od strane prodavatelja, 
  • nadoknada za posredne ili posljedične štete (kao što su uobičajene neugodnosti i/ili izgubljeno vrijeme povezano s popravkom ili zamjenom proizvoda) ili za potpuni ili djelomični gubitak upotrebe proizvoda. 

 

FEYDOM zadržava pravo odbiti odgovornost za bilo koji isporučeni artikl koji je oštećen izvan proizvodnog procesa, primjerice tijekom prijevoza ili korištenja od strane kupca. Procjena zahtjeva koji nisu pokriveni tvorničkim jamstvom odgovornost je prodavača kod kojeg je proizvod kupljen. Ako prodavač na zahtjev kupca pošalje prodane proizvode na drugu lokaciju, koja nije prvotno dogovoreno mjesto preuzimanja ili isporuke, rizik prelazi na kupca čim prodavač preda proizvode špediteru, prijevozniku ili drugoj osobi ili tijelu zaduženom za isporuku. U slučaju osobnog preuzimanja, kupac je dužan pregledati proizvod zbog očitih oštećenja i odgovara za eventualnu štetu koja nastane prilikom rukovanja i transporta proizvoda u vlastitoj režiji. 

Normalno trošenje: 

Imajte na umu da se sljedeće smatra normalnim i može se pojaviti kao rezultat uobičajene i prirodne uporabe, stoga ove promjene nisu pokrivene našim jamstvom: 

  • Prirodni materijali će s vremenom uvijek omekšati, rastegnuti se, dobiti nabore te promijeniti svoju patinu i izgled. 
  • Prirodni materijali imat će ožiljke, tragove i različitu gustoću pora. Svi prirodni materijali razlikuju se od bale do bale. To su uobičajene karakteristike takvih materijala i ne predstavljaju problem s vašim proizvodom. 
  • Tkanina će s vremenom promijeniti izgled i svojstva, poput guljenja, promjene kuta dlačica i sjenčenja zbog dugotrajne ili redovite uporabe, što je dio uobičajenog životnog ciklusa većine tkanina. 
  • Baršun će se tijekom upotrebe zgnječiti i vlakna će se pomicati. Baršun je također podložan označavanju, što je uobičajena značajka koja baršunu daje starinski izgled. 
  • Sjedeće garniture izrađene od pjene, poliestera, čelika i sličnih materijala izgubit će dio svoje visine i promijenit će oblik na mjestima gdje se najčešće koriste. To je normalno i može se pojaviti tijekom duljeg vremenskog razdoblja te se očekuje pri dugotrajnoj upotrebi. 

 

Jamstvo za proizvode 

Jamstvo proizvođača za proizvode FEYDOM vrijedi od dana isporuke proizvoda. FEYDOM neće prihvatiti povrat štete nastale tijekom transporta i skrivene štete koje nisu prijavljene na licu mjesta i kod prijevoznika, te zabilježene i potpisane na službenom dokumentu za isporuku odmah prilikom istovara (kao što je dostavnica, CMR itd.) ili u roku od 8 dana od primitka robe, za nedostajuće dijelove i oštećenja koja nisu bila vidljiva tijekom istovara proizvoda. Ako govorimo o isporuci proizvoda koja uključuje unos u stan i montažu proizvoda, potrebno je odmah prijaviti nedostajuće dijelove i očita oštećenja na licu mjesta prilikom isporuke i montaže ovlaštenoj osobi koja vrši tu uslugu, te ih odmah evidentirati na računu i dostavnici koji služe kao dokaz i potrebni su za dokazivanje oštećenja u postupku i na proizvodu. Svi dijelovi su pregledani prije pakiranja i slanja. 

Sve reklamacije moraju biti popraćene fotografskim ili video dokazima koji podupiru reklamaciju kupca. U vizualnim materijalima svi proizvodi, njihove odgovarajuće ambalažne kutije i oštećenja moraju biti jasno vidljivi i imati odgovarajući detaljan pisani opis. 

Prodavatelj je odgovoran za točno identificiranje elementa koji je predmet reklamacije od strane kupca prilikom prihvaćanja reklamacije, stoga je kupac dužan prodavatelju osigurati točne informacije i pristup informacijama. Ako prodavatelj pogrešno identificira artikl koji je poslan kupcu zbog obmanjujućih i pogrešno dostavljenih informacija kupca i/ili ako kupac nije omogućio prodavatelju da točno identificira element/proizvod, te kupac ponovno podnese reklamaciju, dužan je nadoknaditi sve troškove te reklamacije. 

Jamstvo na proizvodne greške na unutarnjoj i drvenoj konstrukciji 

Drveni okviri FEYDOM zaštićeni su od tvorničkih grešaka u izradi za razdoblje od 2 godine. Ovo vrijedi pod uvjetom da greška nije posljedica neuobičajene uporabe, nepravilne uporabe ili namjernog oštećenja i odnosi se samo na unutarnju drvenu strukturu, opruge, pjenu, šavove (ne na navlake ili tkaninu), jastuke (ali samo na izradu, ne na navlake, punjenje ili samu tkaninu) i tapeciranje. 

Za sve naše proizvode vrijedi standardno 2-godišnje jamstvo koje dobivate kupnjom proizvoda. Našim cijenjenim kupcima nudimo posebnu priliku za produljenje jamstva na unutarnju strukturu i drvenu konstrukciju. Ako kupac nakon dostave ispuni uvjet da ostavi recenziju o proizvodu i/ili usluzi te priloži sliku proizvoda (u skladu sa zahtjevima i uvjetima objavljenima na ovoj poveznici: politika objave recenzija), jamstvo se produljuje za dodatne 3 godine. Ovo produljeno jamstvo vrijedi isključivo za unutarnju strukturu sjedeće garniture (tj. unutarnju drvenu strukturu, opruge, pjenu, šavove – ne za navlake ili tkaninu), što pruža dodatnu sigurnost i zadovoljstvo pri korištenju naših proizvoda. Kada je ovaj uvjet ispunjen, kupcu se pismeno potvrđuje od strane poduzeća FEYDOM Living d.o.o., a kupac prima dodatno pismeno potvrđeno jamstvo poštom ili osobno. Produljeno 3-godišnje jamstvo je važeće i može se ostvariti isključivo uz predočenje pismenog i potvrđenog certifikata izdanog od strane poduzeća FEYDOM, zajedno s računom kao dokazom o kupnji. 

Odstranljive/smanjive navlake i jamstvo za tkanine 

Navlake, tkanine, punjenja za jastuke i vreće za sjedenje zaštićeni su od proizvodnih grešaka i grešaka u materijalu za razdoblje od 2 godine, pod uvjetom da greška nije posljedica uobičajenog trošenja ili prirodnih karakteristika korištenog materijala. 

Jamstvo za sve ostale dijelove 

Za sve ostale dijelove vašeg kauča vrijedi naše 2-godišnje jamstvo. Jamstvo pokriva samo proizvodne greške i ne pokriva uobičajeno trošenje, prirodna svojstva predmeta ili predmeta koji su zloupotrijebljeni ili nepravilno korišteni. 

Obuhvaćeni dijelovi uključuju: 

  • Tkanina – zaštićena od grešaka u izradi i materijalu. 
  • Navlake – zaštićene od grešaka u izradi i materijalu. Zatvarači na navlakama nisu uključeni u ovaj dio jamstva. 
  • Jastuci za sjedenje – zaštićeni od grešaka u materijalu ili izradi. Svako pojedinačno sjedalo je testirano da izdrži opterećenje do 100 kg. 
  • Sustavi opruga sjedala, šavovi i navlake – zaštićeni od kvarova. 

Jamstvo na zatvarače 

Prilikom korištenja bilo kojeg mehanizma za spajanje ili zatvaranje potrebna je pažnja. Ne preporučujemo redovito uklanjanje spojnica. Svi zatvarači su namijenjeni samo za presvlake i ne preporučuje se njihovo uklanjanje. Ako ih želite ukloniti, potrebno je biti vrlo oprezan jer se zatvarači lako mogu oštetiti ako se ne rukuje pravilno. Zatvarači iz tog razloga nisu obuhvaćeni jamstvom. 

Preporučujemo da pročitate naše detaljne upute za održavanje i montažu kako biste najbolje iskoristili svoj kauč. 

Proizvođači tkanina za tapeciranje ne jamče i ne preuzimaju odgovornost za postojanost boje tkanine, otpornost na habanje ili razlike u serijama boja. FEYDOM stoga ne daje nikakva jamstva, izričita ili implicitna, za svoje tkanine. Ne pokrivamo uporabu tretmana otpornih na prljavštinu i vanjske utjecaje. Neke značajke čine tkaninu jedinstvenom, poput varijacija u boji, prirodnih tkanina i prugastih dizajna. Ove značajke se ne smatraju greškama na tkanini. 

Postupci zahtjeva: 

FEYDOM zadržava sljedeća prava: 

  • Zatražiti fotografije i/ili videozapise za procjenu zahtjeva u okviru jamstva. 
  • Zamoliti podnositelja zahtjeva za jamstvo za pomoć u vezi s bilo kojim troškovima prijevoza. 
  • Procijeniti problem i utvrditi je li proizvod prijavljen u jamstvo zbog kvara ili zbog općeg trošenja. FEYDOM će uzeti u obzir zahtjev ako bude ocijenjen kao nerazuman. 
  • Zatražiti povrat robe za koju se podnosi zahtjev za jamstvo prije nego što FEYDOM odobri povrat novca ili zamjenu. 
  • Zatražiti dokaz o kupnji za sve jamstvene zahtjeve te identifikaciju serijskog broja na svakom proizvodu. 
  • Utvrditi je li zamjena, popravak ili povrat novca najprikladnije rješenje. 

U slučajevima kada je potreban popravak, zamjena ili povrat novca, FEYDOM će odrediti odgovarajući doprinos podnositelja zahtjeva, ovisno o tome koliko dugo je podnositelj imao proizvod i kako je proizvod korišten tijekom životnog vijeka. 

Kada FEYDOM prema vlastitoj procjeni, u skladu s jamstvenom politikom proizvođača i jamstvom za tkanine, utvrdi da je odgovarajuće pravno sredstvo popravak robe ili zamjena proizvoda, s ili bez zahtjeva za povrat, ako popravak nije izvediv (npr. preskup), nastojat će to učiniti u razumnom vremenskom okviru. 

Preporučujemo kupcu da pri dolasku proizvoda pregleda i fotografira sve elemente proizvoda te ih usporedi s kupovnom dokumentacijom kako bi se uvjerio da nema nedostajućih ili oštećenih elemenata. 

Ako kupac uoči grešku koja nije nastala tijekom uobičajene upotrebe, može podnijeti pisani zahtjev kod trgovca kod kojeg je proizvod kupljen. Nakon što je zahtjev podnesen, svaki će zahtjev ocijeniti služba za reklamacije FEYDOM-a. 

Za provjeru valjanosti jamstva, svaki kupac mora sačuvati kupovnu dokumentaciju (račun) za proizvod koji je kupio. Ovaj dokument jasno navodi ime prodavača, datum kupnje i pojedinosti o proizvodu. 

Sve reklamacije moraju biti popraćene fotografijama ili video dokazima koji podupiru zahtjev kupca. Na vizualnim materijalima svi proizvodi, njihovi pripadajući paketi i oštećenja moraju biti jasno vidljivi i popraćeni detaljnim pisanim opisom. 

Nakon što je zahtjev odobren i obrađen, zahtjev se zatvara i daljnje rješenje neće biti osigurano. Ako kupac ne odgovori na ponudu unutar 30 kalendarskih dana od datuma ponude, zahtjev će biti zatvoren i ponuda više neće biti važeća. 

Zahtjev može biti zatvoren iz bilo kojeg od sljedećih razloga: 

  • Kupac prihvaća predloženo rješenje i reklamacija je obrađena. 
  • Kupac se ne odaziva na predloženo rješenje unutar predviđenog 30-dnevnog roka. 
  • Kupac neprestano odbija valjanu ponudu iz razloga koji ne odgovaraju informacijama navedenim u ovoj politici. 

FEYDOM može odbiti zahtjev iz bilo kojeg od sljedećih razloga: 

  • Zahtjev nije podnesen s potrebnom dokumentacijom, kao ni svim potrebnim informacijama i video materijalima. 
  • Kupac nije zabilježio eventualna oštećenja ambalaže (i paleta, ako su dostupne) pri isporuci ili u roku od 8 dana od isporuke. 
  • Proizvod je oštećen izvan proizvodnog procesa, npr. samostalnim prijevozom i korištenjem od strane kupca. 

Kod prodaje proizvoda FEYDOM poslovnim kupcima, jamstveni rok temelji se na općim uvjetima prodavatelja i iznosi 2 godine. Tvrtke moraju pregledati robu izravno u trenutku ‘prijenosa rizika’ (prijem robe – pri isporuci) kako bi odmah i bez odlaganja potvrdile oštećenja. Skrivena oštećenja moraju biti prijavljena odmah nakon otkrića. Ako su oštećenja otkrivena nakon primitka robe, poslovni kupac mora dokazati da je oštećenje postojalo u trenutku ‘prijenosa rizika’. 

Manuals FEYDOM

POGODNOSTI KOJE OSIGURAVA JAMSTVO PROIZVOĐAČA DODATNE SU UZ VAŠA ZAKONSKA PRAVA U SKLADU S PROPISIMA O ZAŠTITI POTROŠAČA KOJI VRIJEDE U ZEMLJI KUPNJE – ZAKONSKA PRAVA NI NA KOJI NAČIN NISU OGRANIČENA. POSEBNA PRAVA POTROŠAČA KOJA ŠTITI OVO JAMSTVO MOGU VARIRATI OD ZEMLJE DO ZEMLJE.