Politika objavljivanja recenzija
Obrada preporuka i fotografija potrošača
U našoj tvrtki svjesni smo važnosti autentičnih recenzija potrošača koje igraju ključnu ulogu u izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti naših usluga i proizvoda. Kako bismo osigurali transparentnost, točnost i zakonitost našeg poslovanja, pridržavamo se odredbi Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o elektroničkom poslovanju i Zakona o sprječavanju rada na crno.
- Postupak prikupljanja recenzija
- Prilikom Kupnje i Dostave: Kupcima se prilikom ovih dodirnih točaka nudi mogućnost da ostave recenziju o proizvodu i iskustvu kupnje. Kupci koji pristanu, mole se da svoje mišljenje i foto materijale pošalju putem e-pošte ili da ih objave na Googleu.
- Proaktivna Komunikacija: Nekoliko dana nakon kupnje, kupcima šaljemo e-poruku ili ih zovemo kako bismo ih zamolili za povratne informacije o njihovom iskustvu.
- Neposredno Davanje Recenzija: Kupci također mogu sami, bez prethodnog kontakta, ostaviti recenziju, pohvalu ili kritiku putem bilo kojeg komunikacijskog kanala (e-mail, telefon, pošta).
2. Postupak dobivanja certifikata za produženo jamstvo od 3 godine (uz osnovno jamstvo od 2 godine)
Za sve kupnje izvršene od 1.10.2024. nadalje, kupci imaju pravo uz osnovno 2-godišnje jamstvo ostvariti i dodatno 3-godišnje jamstvo na drvene dijelove i unutarnju strukturu sjedećih dijelova. Za ostvarivanje dodatnog jamstva, recenzije moraju biti poslane u skladu s uputama dostupnima na: dodatno jamstvo, a uvjeti za ostvarivanje jamstva su dostupni na jamstvena izjava jamstvo. Kupac u ovom slučaju izričito pristaje i daje suglasnost te neosporno pravo tvrtki FEYDOM Living d.o.o. da javno objavljuje, oglašava, uređuje, obrađuje i koristi materijale na društvenim mrežama, web stranici, oglasima i drugim javnim digitalnim i tiskanim medijima.
3. Postupak provjere recenzija
- Verifikacija Identiteta i Kupnje: Provjeravamo identitet pošiljatelja recenzije i njegovu kupnju usklađivanjem podataka o imenu, prezimenu i broju narudžbe ili računa s našom evidencijom kupaca.
- Analiza Sadržaja: Sve primljene povratne informacije pažljivo pregledavamo kako bismo osigurali jezičnu ispravnost i isključili eventualne diskriminirajuće ili uvredljive izraze. Sadržaj je također pregledan u smislu broja znakova koji ne smije premašiti 500 znakova.
- Pregled Fotografija: Ako recenzija uključuje fotografije, provjeravamo njihovu kvalitetu i prikladnost za objavu.
4. Objava recenzija Nakon uspješne provjere recenzije i zadovoljavanja gore navedenih uvjeta, recenzija se objavljuje na našoj web stranici. Pri objavi zadržavamo izvorni tekst.
5. Prikupljanje recenzija putem e-pošte Recenzije prikupljamo i putem e-pošte (info@feydom.hr) Kada primimo recenziju, nju najprije pregledavaju naši prodajni stručnjaci.
6. Postupci za recenzije bez dozvole za objavu Recenzije koje ne uključuju izričito dopuštenje za objavu pohranjuju se u skladu s našim internim protokolima. Kupci koji u svrhu dobivanja dodatnog jamstva od 3 godine dostave svoje mišljenje i video/slikovni materijal, ovom radnjom konačno i neopozivo daju suglasnost da tvrtka FEYDOM javno objavljuje, reklamira, montira i distribuira navedeni materijal na svim društvenim kanalima, web stranici, oglasima i slično. Dostavljanjem mišljenja i materijala kupac potvrđuje da je upoznat s uvjetima za ostvarivanje i ostvarivanje jamstva te uputama dostupnima na: upute i izjava o jamstvu. Jamstvo
7. Razlika između recenzija na Googleu i recenzija objavljenih od strane FEYDOM-a
- Recenzije na Googleu: Recenzije su dobrovoljno objavljene od strane kupaca i automatski ih prikazujemo na našoj web stranici putem dodatka trustindex.io.
- Recenzije objavljene na našoj web stranici: Recenzije koje sami objavljujemo su provjerene u skladu s opisanim postupcima.